خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۲۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان همدانعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم در راستای تشویق و ترغیب خواهران شاغل در سپاه برای حضور در برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی انس با قرآن کریم را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان تصریح کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در نواحی برگزار شده و نفرات برتر برای حضور در مسابقات نیمه نهایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز با حضور 50 نفر از خواهران شاغل در سطح سپاه‌های نواحی در رشته‌های تحقیق، ترتیل، مفاهیم سطح 1 و 2 و حفظ برگزار شد.

کریم‌پور عنوان کرد:  در رشته تحقیق معصومه حمیدی از شهرستان نهاوند و در رشته مفاهیم نیز معصومه به‌نشان از سپاه استان به مسابقات نهایی راه یافتند.

وی ابراز داشت: در رشته ترتیل نیز اعظم محسنی‌امجد از سپاه استان و اعظم قهاوندی و عالیه غلامی از قهاوند به ترتیب اول، دوم و سوم شد.

مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: نفرات اول هر رشته برای شرکت در مسابقات کشوری و مرحله نهایی به تهران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات