مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ربیت صحیح دانش آموزان تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است بنابراین بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مدارس سرلوحه برنامه مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۶۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹

سرهنگ پاسدار امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید وظیفه همگانی است، گفت: همه ما به ادامه راه و هدف امام خمینی(ره)، شهدا گرانقدر و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و همچنین ضرورت تبیین مجاهدت و ایثارگری آنان وظیفه داریم.

وی به بر ضرورت بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: یکی از اصول اساسی غرب، هدف قرار دادن دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است لذا تربیت صحیح دانش آموزان تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است بنابراین بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مدارس سرلوحه برنامه مسئولان باشد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی بسیج دانش‌آموزی استان گفت: عمده‌ترین برنامه‌های این هفته به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع)، برگزاری همایش «احلی من‌العسل» در روز 4 مهرماه در سطح تمامی نواحی استان است.

سرهنگ پاسدار امینی برگزاری برنامه‌های متنوع را در طول هفته دفاع مقدس در سطح نواحی را اشاره کرد و گفت: نواخته شدن زنگ «مهر مقاومت» و حضور یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس برای خاطره‌‌گویی در مدارس با هدف تبیین و بیان واقعیت‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی است که در این زمینه با حفظ آثار استان هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: گلباران قبور شهدا، دیدار خانواده شهدای دانش‌آموز و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: از 12 مهرماه نیز اعزام اولین گروه‌های راهیان نور دانش‌آموزی را خواهیم داشت که در این اردوهای معنوی نیز ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات