خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: بالای 150برنامه برای دفاع مقدس در شهرستان البرز به همت حوزه های مقاومت بسیج و اقشار برگزار خواهد شد و تمام این مراسم ها با شعار من انقلابی هستم برگزار خواهد شد که بتوانیم ارزش های انقلاب را حفظ کنیم .
کد خبر: ۸۹۲۱۱۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزار بسیج گفت : هفته دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری مظهر دینداری و تقوا است .
وی افزود : اگر دفاع مقدس و شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهیم در تمام عرصه ها موفق خواهیم بود در عرصه سیاسی و مخصوصا در عرصه اجتماعی و آسیب های اجتماعی ، یکی از درس هایی که از دفاع مقدس به ما داد خود باوری و اعتماد به جوانان بود دفاع مقدس به ما یاد داد که اگر اعتماد کنیم به جوانان به ظرفیت کشور اگر اعتماد کنیم به مسوولین مطمانا به سعادت خواهیم رسید و پیروز خواهیم بود . در 8سال دفاع مقدس فرماندهی گردان های ما توسط جوانان اداره می شد و امروز همه چیزمان را مدعیون شهدا رزمندگان هستیم . امروز باید شعار خودباوری را جامعه عمل بپوشانیم . ما در گذشت زمان نتایج دفاع مقدس را کم رنگ می بینیم .
حیدری افزود ما امسال اولی روز هفته دفاع مقدس که در 31 شهریور ماه است با رژه نظامی و بسیج خواهیم داشت که اقتدار نیروی های نظامی و بسیجی را به تمام مردم نشان خواهیم داد که باعث خوشحالی مردم شریف ایران و ناراحتی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود . رژه حماسی که در شهرستان البرز به مدت سه سال است که برگزار می شود . و همین بسیجیان هستند که در مشکلات و وقایع طبیعی که در شهرستان به کمک مردم می آیند
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت و گو گفت : بالای 150برنامه برای دفاع مقدس در شهرستان البرز به همت حوزه های مقاومت بسیج و اقشار برگزار خواهد شد و تمام این مراسم ها با شعار من انقلابی هستم برگزار خواهد شد که بتوانیم ارزش های انقلاب را حفظ کنیم .
وی در پایان بیان داشت : من از تمام مسوولین و مردم خوساتارم که در این مراسمات دفاع مقدس شرکت کنند چون دفاع مقدس برای همه مردم هست مختص به قشر خاصی نیست و همه ما مسوولین و مردم مدعیون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم
3001.ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها