شرکت آفتاب تجارت سامان با امضای تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران، زمینه اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد و فرزندان آن‌ها را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک سامان، سعید امامی مقدم مدیرعامل شرکت آفتاب تجارت سامان  با اعلام این مطلب اظهار داشت: این تفاهم‌نامه برای ایجاد هم‌افزایی و همکاری برای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که می‌توانند سهم بزرگی از بازار را برعهده داشته باشند به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت آفتاب تجارت سامان با اشاره به اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان سهم مهمی در برطرف کردن مشکلات این بخش جامعه دارد تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حفظ کرامت، دریافت حقوق قانونی و قراردادهای بلندمدت در این شرکت مشغول به‌کار می‌شوند.

امامی مقدم گفت: در مرحله نخست 50 نفر مددجو در شرکت آفتاب تجارت سامان فعالیت خود را آغاز کردند و به تدریج و براساس نیاز، این تعداد افزایش می‌یابند.

گفتنی است، شرکت آفتاب تجارت سامان از اعضای گروه مالی سامان است که طيف گسترده‌ای از خدمات فنی، تخصصی، پشتيبانی و پيمانکاری را انجام مي‌دهد.

ارسال نظرات