خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ دین خدا است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه با محرم و صفر است که انقلاب پابرجاست، ابراز کرد: مسئله محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ دین خدا است.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۹۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در نخستین اجتماع عاشورائیان شهرستان گرگان اظهار کرد: سال های سال است که دشمنان سعی در براندازی اسلام دارند تا مسلمانان را در فقر فرهنگی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال محرم الحرام با هفته دفاع مقدس تقارن دارد، گفت: در سال 61 هجری قمری مردم کوفه یا حسین گفتند ولی بر علیه ایشان به پا خواستند لذا 1400 سال از آن زمان گذشت و امروز مردم ایران اسلامی یا حسین گفتند و با حداقل ها در برابر حداکثرها ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه با محرم و صفر است که انقلاب پابرجاست، ابراز کرد: مسئله محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ دین خدا است چرا که به فرموده امام (ره) اگر محرم و صفر نبود چیزی از دین باقی نمی‌ماند.

حجت اسلام رعایتی بیان داشت: از ظرفیت این ایام و دیگر مناسبت‌های دینی مانند ماه رمضان می‌توانیم به نفع دین خدا استفاده کنیم و بعید می‌دانم چنین فرصت‌هایی که در مکتب ما وجود دارد در مکتب دیگری وجود داشته باشد.

به گفته وی؛ محرم و صفراز یک سو برای ما فرصت است و از طرفی نیز حجت را برما تمام می‌کند بنابراین اگر در این عرصه هدف خود را مسائل شخصی قرار دهیم در آخرت مایه افسوس ما می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان هدف امام حسین از رفتن به کربلا را برپایی امر به معروف و نهی از منکر عنوان و گفت: امام حسین (ع) یک شخص مصلح بود، روح اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر تا لحظه آخر در وجود ایشان متجلی بود.

حجت الاسلام رعایتی افزود: حسین‌ بن‌ علی‌ (علیه السّلام) به‌ اصل‌ امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر تمسک‌ کردند و اثبات‌نمودند که‌ من‌ به‌ این‌ دلیل‌ قیام‌ کردم‌ تا امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر را زنده‌ کنم‌.

وی تاکید کرد:  مردم ایران  اگر می خواهند سربلند و سرافراز باشند باید در کنار رهبر و ولی دینی خود بایستند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ضمن اشاره به جان فشانی‌های شهدای مدافع حرم در دفاع از حقانیت دین اسلام و مسلمانان، بهترین دفاع خیرین را دفاع از فقرا عنوان و خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با جان فشانی در راه حق باعث شکست توطئه‌های دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان نشین شدند که می‌توان گفت انفاق خیرین و نیکوکاران به فقرا، به مثابه حضور در میدان نبرد است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه تاکید کرد: باید آداب عزاداری رعایت شود و هیئت‌های مذهبی باید شور حسینی را آمیخته با شعور حسینی کرده و عزاداران حسینی با اخلاص به سوگواری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار