مسئول مجموعه فرهنگی،تربیتی حوزه شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک از برگزاری همایش بزرگ و اجتماعی خانواده‌ی فکور در اراک با حضور خانواده متربیان حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حاج رضا صیدی مسئول برگزاری همایش تربیتی و اسلامی، در همایش بزرگ "خانواده فکور" با بیان اینکه هدف از این همایش اجتماعی کاهش و بررسی آسیب‌های اجتماعی در زمینه تربیت فرزندان است، گفت: بزرگترین آسیب اجتماعی را رسانه به خصوص ماهواره و فضای مجازی بر اساس تفکر غربی به عرصه خانواده وارد می‌کند.

وی با  اشاره به تفکرات ضد فرهنگی دشمنان اسلام علیه جامعه اسلامی افزود: اعتقاد تمامی دشمنان اسلام این است که برای انجام فعالیت ضد فرهنگی در ایران اسلامی باید ابتدا مدیریت و انسجام خانواده‌ها را از بین ببرند و آسیب را ابتدا به خانواده وارد کنند که این امر تاکیدی بر نقش خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه است.

بسیجی رضا صیدی تصریح کرد: فضای مجازی ابزاری است که افراد جامعه رفتارات و حرکاتی را که نمی‌توانند در فضای حقیقی انجام دهند در فضای مجازی انجام خواهند داد و اگر این رفتارات مغایرتی با جامعه اسلامی نداشته باشد، بزرگترین آسیب اجتماعی است.

مسئول برگزاری این همایش اجتماعی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌ها و رفتارات یک خانواده تربیت فرزندان است؛ تریبت فرزندان باید بر مبنای تغییرات شرایط و سبک زندگی باشد و خانواده انتخاب می‌کند که فرزندان چه رفتار و اندیشه‌ای داشته باشند.

در این برنامه گروه تئاتر متربیان  نمایشی در راستای نشان دادن آسیب‌های اجتماعی اجرا کردند و این برنامه با تقدیر از سرگروه‌های متربیان و اهدای هدایا به متربیان برتر حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) همراه بود.

انتهای پبام/

ارسال نظرات