فرمانده سپاه کربلای مازندران:

نباید با حرفی موجبات خشنودی استکبار را فراهم کنیم/ کشتار مردم میانمار طرح آمریکایی است

فرمانده سپاه کربلا: اربعین تبدیل به شروع قیام امام زمان شده است اما باید در همه لحظات هواسمان باشد حرفی نزنیم که امریکا خوشش بیاید، کاری نداشته باشیم که امریکا خوشش بیاید اما امسال شاهدبرخی صحبت ها بودیم که امریکا خوشش آمد، امریکا بسیار دوست دارد روحیه ما روحیه خودپرستی باشد و به فکر خودمان و به دنبال شهوات باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۱۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه کشتار مردم میانمار طرح آمریکا است و سال های قبل دستور انتقال مسلمانان از نقاط استراتژیک داده شده بود، تصریح کرد: آمریکا به دنبال راندن مسلمانان از آبراهه های بزرگ مانند تنگه هرمز است.

وی افزود: شیطان بزرگ اعتقاد دارد اصل در عالم خلقت یهود است و بقیه برای خدمات به این قوم خلق شده اند.

بابایی با تاکید بر اینکه امروز جمع کثیری از مسیحی های صهیونیست وجود دارد که در آمریکا 800 کانال تلویزیونی و کلیسا دارند عنوان کرد: امروز متاسفانه باید بگوییم مسلمانان صهیونیست هم وجود دارند آنهایی که روزانه چندین تن بمب بر روی مردم یمن می ریزند کمتر از صهیونیست ها نیستند و فلسفه های خود را نیز بافته اند، می گویند برای قیام آخر باید مسیحی ها و یهودی ها بیت المقدس را فتح کرده باشند و از مسلمانان تخلیه شده باشد.

وی با بیان اینکه تمام تحرکات صهیونیست ها و امریکا اسم رمز دارد، تصریح کرد: باید به نکات اصلی توجه شود، طرح امریکا این بود که انقلاب اسلامی رخ ندهد که صورت گرفت، این انقلاب زمینه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه امروز برای راهیان نور جوانانی که از دنیای شهوت و کثافت زندگی کردند در این بخش حضور دارند، ادامه داد: امروز زائرانی از اروپا در راهیان نور حضور دارند، امروز برای هواپیماهای امریکا و اروپا چارتر بلیط تهیه شده است که در اربعین حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: اربعین تبدیل به شروع قیام امام زمان شده است اما باید در همه لحظات هواسمان باشد حرفی نزنیم که امریکا خوشش بیاید، کاری نداشته باشیم که امریکا خوشش بیاید اما امسال شاهدبرخی صحبت ها بودیم که امریکا خوشش آمد. امریکا بسیار دوست دارد روحیه ما روحیه خودپرستی باشد و به فکر خودمان و به دنبال شهوات باشیم.

بابایی گفت: امریکا می خواهد کاری کند که اگر هزاران نفر مسلمان و غیرمسلمان جزغاله شدند اعتراض نکنیم و این روحیه ای است که انقلاب با آن مخالف است.

وی تاکید کرد: هرچه به تاریخ مردم آمل نگاه می کنیم جز رشادت چیزی دیده نمی شود، در تاریخ طبرستان نام رزمندگان و شهدای آمل جاودانه است و آملی هایی در یمن دفن هستند و در آمل نیز این شهر میزبان شهدای یمن است.

در این مراسم بهروز عیسی زاده به عنوان فرمانده سپاه ناحیه آمل معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها