فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به اینکه دفاع مقدس پشتوانه پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: 100 برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان ساوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در نشست اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: امسال هفته دفاع مقدس با دهه محرم مقارن شده است و این امر خود باعث شده تا این هفته امسال نسبت به سال‌های گذشته رنگ و بویی عاشورایی به برنامه‌های تدارک دیده شده ببخشد.

وی افزود: امسال بیش از 100 برنامه در سطح شهرستان ساوه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. که از جمله می‌توان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان، گلباران قبور شهدا، خاطره گویی دفاع مقدس در سطح مدارس، مراسم شبی با شهدا، یادواره «آبروی محله و افتخار کوچه‌ها»، اردوهای سیاحتی و زیارتی، اردوهای جهادی، نشست های بصیرتی معرفتی در پایگاه‌های مساجد و اعزام اکیپ‌های پزشکی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ادای دینی به شهدای صدر اسلام، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی کرده باشیم و اتفاقات ناگفته هشت سال دفاع مقدس را به بهترین نحو به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

سرگرد پاسدار رسولی ادامه داد: دفاع مقدس به منزله نفس کشیدن ملت ایران بود و دفاع مقدس پشتوانه پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است و خاطرات دفاع مقدس ثروت عظیم فرهنگی است.

وی افزود: تبیین مقاومت، افزایش بصیرت، افزایش هم‌گرایی اقوام، مذاهب و اقشار مختلف جامعه در عدم تبعیت از دشمن، نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در بین جوانان ایران اسلامی، عبرت گرفتن از فرهنگ عاشورا از جمله نتایج دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دلیرمردان ایران اسلامی باحضور در جبهه‌های جنگ از میهن و اسلام دفاع کردند و اکنون نوبت ما است که با ادامه راه آنان از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات