مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در گفت و گو با «بسیج»:
با ادب با بیان اینکه اقتدار دفاعی ایران از برکات بسیج است، گفت: ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی بود که نقش آفرینی‌های خوبی در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف استکبار داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۱۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

هادی باادب مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امت اسلامی به شمار می‌رود، گفت: ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد و جهاد عاشورایی بسیجیان بود که نقش آفرینی‌های خوبی در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی داشت.


وی ادامه داد: از برکات بسیج، باید نقش تاثیرگذار آن در عرصه‌ بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را نیز مورد تاکید قرار دهیم و همین اقتدار باعث شده که دشمن جرات چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.


باادب تاکید کرد: بسیج، فرهنگی است که فقط معطوف به داخل کشور نیست و فراگیر شده است و امروزه می بینیم که با استفاده از فرهنگ بسیج، مردم کشورهایی همچون عراق، سوریه، یمن و... در برابر تفکر استکباری ایستاده اند.

ارسال نظرات