همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از ۱۵هزار کلاس اولی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
در آئین نمادین جشن شکوفه‌ها که در دبستان فرهنگیان یاسوج برگزار شد ۱۵ هزار دانش آموز کلاس اولی در جشن شکوفه‌هامدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: امسال ۱۵ هزار دانش آموز پایه اولی در کهگیلویه وبویراحمد سال تحصیلی را آغاز کردند که نسبت به سال گذشته ۳ درصد رشد دارد.
هادی زارع پور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس وآغاز محرم فضایی خاص درآغاز تعلیم وتربیت ایجاد کرده است افزود:در این ایام ۱۲ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان، سال تحصیلی را آغاز کردند.
وی گفت: از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه به نام هفته استقبال از بهار تعلیم و تربیت و زیباسازی مدارس نامگذاری شده است.
هادی زارع‌پور از اضافه شدن ۳۱ کلاس درس به کلاس‌های امسال استان خبر داد و افزود: برگزاری جشن بزرگ تجلیل از مقام‌آوران ملی استان بعد از ماه‌های محرم و صفر در یاسوج از برنامه‌های این اداره کل است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از تدوین اساسنامه نظارت بر سرویس‌های آمدو شد در مدارس خبر داد و گفت: توزیع کتاب‌های درسی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای بازگشایی به موقع مدارس و اجرای پروژه مهر انجام شده است.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد هم گفت: شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان مستلزم مشارکت وهمراهی خانواده هاست.
علی اکبر هاشمی اصل گفت: امسال ۵ هزار دانش آموز پایه اولی در ۳۵۰ کلاس سال تحصیلی را در شهرستان بویراحمد آغاز کردند.
ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه ودبیر پروژه مهراستان هم گفت:امسال با نواختن زنگ جوانه‌ها ۱۰ هزار دانش آموز پایه هفتم سال تحصیلی را آغاز کرد.
در این آئین که در ۱۳ منطقه و شهرستان برگزار شد، کلاس اولی‌ها با حضور خانواده‌ها واجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری و با احترام به قرآن کریم، روانه کلاس‌های درس شدند.
سال تحصیلی روز اول مهر با نواختن زنگ مهر ومقاومت در کهگیلویه وبویراحمد آغاز می‌شود.
ارسال نظرات