نمایش موشک شهاب ۳ و بازسازی عملیات بدر در یاسوج

به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات بدر در شهر یاسوج بازسازی و توان دفاعی کشورمان با موشک شهاب ۳ در رژه ۳۱ شهریور به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۵۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست بازسازی عملیات بدر در یاسوج با نمایش توان دفاعیخبری با رسانه‌های محلی گفت:بازسازی عملیات بدر از روز یکم تا ششم مهر ماه در شهر یاسوج انجام خواهد شد واز تمام مردم استان برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود.
جهانگیر انصاری با بیان اینکه رژه با صلابت و مقتدرانه نیرو‌های مسلح نیز در ۳۱ شهریور برگزار می‌شود افزود: رژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا صبح ۳۱ شهریور و رژه شهرستان‌های گرمسیری بعد از ظهر ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.
انصاری با اشاره به عنوان گذاری روز‌های هفته دفاع مقدس گفت: ۳۱ شهریور، روز رژه و نمایش اقتدار به عنوان (معنویت، اقتدار نیرو‌های مسلح، وحدت ملی و سلامت) یکم مهرماه به عنوان (علم و فناوری، جوانان و سربازان) دوم مهر به عنوان (ولایت مداری، همبستگی ملی و دفاع همه جانبه) سوم مهرماه به عنوان (اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردم و اصناف) چهارم مهر ماه با عنوان (بصیرت افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی) پنجم مهر ماه به عنوان (رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و مقاومت) ششم مهر ماه با عنوان (شهیدان، جانبازان وایثارگران) و همچنین هفتم مهرماه با عنوان فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان است وبرنامه‌هایی برای تمام روز‌ها هدفگذاری شده است.
وی افزود: برای ۳۱ شهریور نیز برنامه‌های مناسبی مشخص شده و همچنین تلفیق عاشورا و دفاع مقدس را با برگزاری مراسماتی مانند مداحی برگزار می‌کنیم.
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن افزود: اصحاب رسانه سربازان نظام اسلامی در عرصه جنگ نرم و در خط مقدم حضور دارند و دشمن در تبلیغات بر علیه نظام هجمه‌های شدیدی را به کار می‌برد و رسانه‌ها ظرفیت بالایی برای مقابله با این جنگ نرم دارند.
انصاری افزود: ارائه و به تصویرکشیدن خدمات نظام و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط رسانه‌ها لازم است.
وی بیان کرد: دشمنان هر لحظه در حال تدوین سناریوی جدید برای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی ایران هستند.
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: آمریکا و استکبار جهانی حامی اصلی تروریسم است و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور گواه بر تروریسم پروری استکبار و آمریکا است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار