خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری نهاوند خبر داد

آغاز به‌کار ستاد ساماندهی محرم شهرداری نهاوند

سرپرست شهرداری نهاوند از آغاز به‌کار ستاد ساماندهی محرم شهرداری نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

آغاز به‌کار ستاد ساماندهی محرم شهرداری نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی‌محمد زمانيان در جمع خبرنگاران از شروع فضاسازی شهر به مناسبت ايام محرم خبر داد و بیان داشت: طبق مصوبه ستاد ساماندهی ايام محرم كه با حضور مسئولين ذی‌ربط برگزار شد از نصب هرگونه داربست و ايستگاه صلواتی توسط هيئت‌های مذهبی در خيابان اصلی جلوگيری بعمل می‌آيد‌.

وی از نصب 2 هزار و 500 متر پرچم سياه و ريسه در سطح شهر خبر داد و افزود: در ايام محرم بايد تلاش شود به موضوعات بهداشت و سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ويژه شود و نگراني در اين زمينه نداشته باشيم.

زمانيان از استقرار سطل زباله‌ها در مسيرهای پر ازدحام در ايام محرم خبر داد و تصريح كرد: با برنامه ريزی‌هایی که صورت گرفته است اميدواريم ارائه خدمات از سوی شهرداری مطلوب و رضايت‌بخش باشد.

وی از آماده‌باش کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری نهاوند در اين ايام خبر داد و خاطر نشان كرد: در زمان نصب داربست ها برای برپايی تکايا و ايستگاه های صلواتي بايد توجه ويژه‌ای شود تا فضای سبز تخريب نشود و نکات ايمنی رعايت شود .

سرپرست شهرداری نهاوند با تاکيد بر آماده سازی شهر در ايام محرم و سياه پوش کردن شهر گفت: بايد به گونه‌ای شهر نهاوند برای ايام محرم فضاسازی شود که شکوه محرم نمايان شود.

وی با تاکيد بر همکاری و همراهی همه مسئولان و کارکنان در ارائه خدمات مطلوب در ايام محرم گفت: همکاری و مساعدت آحاد مردم به خصوص هئيت های مذهبی و عزاداران حسينی در راستای پاکيزگی شهر و نيز پيشگيری از هرگونه آسيب و اتفاق غيرمترقبه می‌تواند بازوی محکمی برای مديريت شهری باشند و در اين راستا ما را برای ارائه خدمات بهنگام و بهتر به شهروندان مصمم‌تر کند .

زمانيان از عزاداران حسينی خواست تا نسبت به رعايت حقوق شهروندان و حفظ بهداشت و نظافت شهر توجه جدی داشته باشند، چراکه پاکيزگی نشانه ايمان و رعايت آن برای مسلمانان واجب است و مردم بايد در برگزاری مراسم، ضمن حفظ شان عزاداری اباعبدالله الحسين(ع)، زيبايی چهره‌ شهر را حفظ کنند .

وی ضمن قدردانی از حضور تاثيرگذار تشکل‌های مردمی زيست محيطی در پاکسازی شهر و ترويج فرهنگ نريختن زباله در معابر عمومی، گفت: پيام‌آوران پاکی بدون هيچ چشم‌داشتی در ايام محرم مديريت شهری را در طول سال‌های اخير ياری کرده‌اند که اميدواريم با تدوام اين همکاری بتوانيم برنامه ريزی‌های هدفمندی را در اين حوزه صورت گيرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار