خبرهای داغ:
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان صدا وسیمای مرکز مهاباد گفت: به عنوان نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، بر خود لازم می‌دانم که در جذب بودجه‌‌ی لازم به منظور ارتقاء امکانات مرکز صدا و سیمای این شهرستان انجام وظیفه ‌کنم.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال محمودزاده در مراسم تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز مهاباد که موفق به کسب عناوین برتر بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در سنندج شده‌اند اظهار داشت: صدا وسیمای مرکز مهاباد با همه‌ کمی و کاستی‌هایی که دارد توانسته است در بیشتر جشنواره‌های کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بهرام قوی‌بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد خاطر نشان کرد: وجود صدا و سیما در شهرستان مهاباد به عنوان یک بازوی توانمند فرهنگی- اجتماعی قدرتمند برای این شهر به حساب آمده و در این بین وظیفه‌ی خود می‌دانم که به عنوان نماینده مردم این شهرستان در جذب بودجه‌‌ی لازم به منظور ارتقاء امکانات این مرکز انجام وظیفه کنم.

در ادامه فرماندار مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به توانایی‌های هنرمندان و کارکنان صدا و سیمای مرکز مهاباد در عرصه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی کشور و تقدیر از آنان گفت: در دنیای امروز نفوذ بر ملت‌ها و تغییر حکومت‌‌ها به واسطه رسانه، جایگزین لشکرکشی و جنگ شده است.

وی ادامه داد: اینک رسانه در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ و یک سیستم جنگی یا همان جنگ نرم به حساب می‌آید و هر کشوری که دارای این توانایی بالا باشد می‌تواند از آن در راستای منافع خود بهره ببرد.

ایرج شجاعی افزود: با تلاش مجریان رسانه در کشور اینک صدا و سیمای ایران نیز دارای توانایی استفاده از این قدرت رسانه‌ای مهم در دنیا شده است و خبرنگاران کشورمان نیز در میدان‌های نبرد نیروهای حق علیه باطل توانسته‌اند بهترین و معتبرترین اخبار را به گوش جهانیان برسانند که این خود برای ایران اسلامی یک قابلیت و دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

در ادامه فرمانده سپاه مهاباد نیز ضمن تقدیر از حسن عظیم‌زاده خبرنگار اعزامی مرکز مهاباد به جبهه مقاومت سوریه گفت: یاد و خاطره همه‌ی شهدای رسانه که در جبهه مقاومت سوریه و عراق به شهادت نائل گشته‌اند تا ابد در یاد و خاطره ملت ایران زنده می‌ماند و رسالت این خبرنگاران شهید با وجود خبرنگارانی همچون حسن عظیم‌زاده و امثال وی ادامه پیدا می‌کند.

سردار رنجبرزاده در ادامه افزود: توانایی‌های عرصه‌ی خبر کشور به خصوص مرکز مهاباد نشان داد که ایران اسلامی در راستای تعلیم و پرورش جوانان با ایمان و انقلابی حتی در عرصه‌ رسانه نیز بسیار موفق بوده و این مهم دشمنان انقلاب را آزرده خاطر و خشمگین کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در ادامه با بیان اینکه مجموعه‌ی صدا و سیمای مهاباد با دست خالی و کمترین امکانات توانسته است جزء مراکزی باشد که بیشترین جوائز را نصیب خود کرده است، گفت : مرکز کوچک مهاباد در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها که در سنندج برگزار شد، کار بزرگی کرد .

بهرام قوی‌بنیه افزود: مردمان با استعداد و هنرمند مهابادی هر سال شاهد کسب برترین عناوین جشنواره‌ای استان‌های کشور توسط تلاشگران صدا و سیمای شهرشان هستند و این مهم به دست نمی‌آید مگر با همت و پشتکار  هنرمندان و کارکنان توانمند کورد مهابادی که توانسته‌اند با کسب 10 جایزه برتر در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها در شهریور امسال و نیز کسب 9 جایزه در جشنواره سال گذشته مهاباد را به عنوان یک مرکز مهم فرهنگی _ هنری به سایر مراکز معرفی کنند و در میان تمامی مراکز صدا و سیمای کشور خوش بدرخشند.

 

ارسال نظرات