خبرهای داغ:
دبیر ستاد مجمع مفسران قرآن استان اصفهان گفت: حضرت زینب(س) می‌فرماید ما برای دین خدا قیام کردیم و پیروز شدیم، طلایه‌داران تبلیغ وظیفه دارند این قیام عظیم را تبیین کنند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۰۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد صبح روز گذشته در گردهمایی مفسران قرآن کریم اظهار کرد: ابتکار حجت‌الاسلام رضایی این بوده است که تمامی آیاتی که در رابطه با قیام سیدالشهدا است چه آیاتی که حضرت در طول سفر گفتند، چه آیاتی که در خصوص قیام حضرت است، در کتابی با نام قرآن با حسین(ع) و حسین(ع) با قرآن گردآوری کرده است.

وی با بیان این که اگر نهضت امام حسین(ع) و یارانش در واقعه کربلا نبود دیگری عمودی به نام اسلام سرپا نمی‌شد، بیان کرد: ابوسفیان و فرزندانش همه نشانه‌های اسلامی را از بین برده بودند، همه مسلمانان بلکه خود اسلام تا برپایی قیامت وامدار قیام امام حسین(ع) هستند، نهضت اسلامی ما قطره‌ای از دریای نهضت امام حسین(ع) است.

دبیر ستاد مجمع مفسران قرآن استان اصفهان ادامه داد: حضرت زینب(س) می‌فرماید ما برای دین خدا قیام کردیم و پیروز شدیم، طلایه‌داران تبلیغ وظیفه دارند این قیام عظیم را تبیین کنند، رهبر انقلاب می‌فرماید شما در محرم سه نکته را برای مردم تبیین کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: نخست آن که مردم با جذبه امام حسین(ع) به روضه‌ها می‌آیند شما وظیفه دارید معرفت عاشورا را در دل‌های آن‌ها قرار دهید، دوم آن که هر چه بیشتر مردم را عاشق امام حسین(ع) کنید و سوم این که با این عشق به امام حسین، احکام و اخلاق را به مردم یاد دهید.

بهشتی‌نژاد در پایان گفت: رسالت سازمان و مخاطبان اصلی سازمان تبلیغات که منشأ اثر هستند روحانیون هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها