خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از 860 هزار دانش‌آموزی که از اول مهر به مدرسه می‌روند 440 هزار نفر در مقطع ابتدایی هستند و از این تعداد 80 هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌ هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۰۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ محمدحسن قائدیها صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان شهید ربانی اظهار داشت: هیچ مکانی زیباتر از کلاس و مدرسه نیست و اگر این مکان را به یک باغ تشبیه کنیم، گل‌های آن دانش‌آموزانی هستند که از امروز وارد مدرسه می‌شوند.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش از هفته‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کند تا روز نخست مدارس را برای همه دانش‌آموزان ماندگار کند، معلمان با تعطیلی مدارس حس گم کردن چیزی را دارند و ماه‌ها منتظر شروع سال تحصیلی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از 860 هزار دانش‌آموزی که از اول مهر به مدرسه می‌روند، 440 هزار نفر در مقطع ابتدایی هستند و از این تعداد 80 هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌اند که 30 هزار نفر در شهر اصفهان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به همزمانی شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: معتقدم بین دو سنگر دفاع مقدس و مدرسه ارتباط نانوشته‌ای وجود دارد و در هر دو این مکان‌ها به نوعی شاهد ایثارگری هستیم.

قائدیها با تأکید بر ارزش علم یادآور شد: این همه نعمتی که خداوند به انسان‌ها عطا کرده تنها در یک مورد اشاره‌ای خاص داشته آن هم مربوط به علم و دانایی است که نشان از ارزش دانش در محضر حق تعالی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان از همکاران خود تقدیر کرد و بیان داشت: استان اصفهان بیش از 50 هزار فرهنگی دارد که در کنار دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز می‌کنند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم جشن شکوفه‌ها، توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همراه با معاونت ابتدایی این اداره کل و دیگر مسؤولان، زنگ جشن شکوفه‌ها نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها