خبرهای داغ:

بانوی شناگر اصفهانی رکورد کشوری را شکست

بانوی شناگر اصفهانی گفت: موفق شدم رکورد شنای پای دوچرخه (دست بالا) را که سال گذشته متعلق به مهناز کریمی بود، جابجا کنم.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ اکرم قربانی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهریور ماه جاری با 20 ساعت شنای ثابت پای دوچرخه (دست بالا) رکورد کشوری را زدم؛ سال گذشته مهناز کریمی رکورددار این ماده بود و من امسال توانستم آن را جابجا کنم.

وی افزود: 15 سال است که در شنا مشغول به فعالیت هستم؛ از آنجایی که همیشه باید در این رشته به روز باشیم و سطح اطلاعات و فعالیت‌هایمان را با علم روز پیش ببریم، سال گذشته در کلاس‌های اصلاح تکنیک که در استخر انقلاب برگزار می‌شد، شرکت کردم.

بانوی شناگر اصفهانی ادامه داد: در کلاس‌ها مهارت من در ماده پای دوچرخه که قدرتی استقامتی است و در ناجی‌گری کاربرد دارد، مورد توجه مربی قرار گرفت به طوری که با پیشنهاد وی تصمیم گرفتم رکورد بزنم.

وی تصریح کرد: در هفته چهار یا پنج روز به طور مداوم تمرین داشتم تا اینکه شهریور امسال در استخر پزشکان رکورد شنای پای دوچرخه (دست بالا) را زدم، در واقع می‌توانم این‌طور عنوان کنم که شروع حرفه‌ای کار کردنم از حالا به بعد خواهد بود.

قربانی خاطرنشان کرد: خیلی دلم می‌خواهد رکوردهای استقامتی را بزنم و به رکوردزنی ادامه دهم و در آینده با فعالیت در شنا و نجات غریق به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنم.

وی در پایان اذعان داشت: برای پیشرفت در این رشته و هدف‌های پیش رو، نیاز به حمایت و همکاری هیأت شنا و نجات غریق استان اصفهان دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار