خبرهای داغ:
حجت السلام گرجی، استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: برخی افراد گمان می‌کنند تبلیغات ضد دینی دشمنان باعث دوری جوانان از دین شده است اما شهید حججی ثابت کرد که این تبلیغات بی اثر بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، استاد اخلاق حوزه علمیه، در مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان شهرضا که در محل تالار سرو مجموعه شهید مدرس این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: نباید مدیریت هیأت به گونه‌ای انتخاب شود که جوانان بگویند افرادی که در طول سال پایبندی خاصی به مسائل شرعی ندارند در این ایام بزرگ مجالس عزاداری هستند و اینگونه از این مجالس فاصله بگیرند.

حجت الاسلام مهدی گرجی تأکید کرد: مدیران هیئات مذهبی دقت کنند که عزاداری ها باعث نقض قانون، ایجاد ترافیک، توهین به مردم و ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشود.

وی بیان کرد: باید اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راه عزاداری برای امام حسین(ع) از حسادت و غرور پرهیز کنیم.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه عنوان کرد: مسئولان هیئات مذهبی باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را به همه عزاداران ارائه کنند، نباید بین مجالس مردانه و زنانه تفاوتی از نظر نوع زیراندازها یا غذای ارائه شده، وجود داشته باشد.

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: خادمان اهل بیت (ع) باید بدانند که برای این کار انتخاب شده‌اند، اما در این راه آسیبهایی هم وجود دارد که یکی از بدترین آنها غرور است.

وی تصریح کرد: امروزه شبهات زیادی درباره امام حسین(ع) و رسالت تاریخی ایشان مطرح می‌شود، برخی افراد مؤمن هم گمان می‌کنند اینگونه شبهات باعث جدایی جوانان از دین و معارف الهی شده است اما وقتی جوانانی همانند شهید حججی حماسه می‌آفرینند می‌فهمیم که مکتب اهل بیت(ع) هنوز طرفداران زیادی در بین مردم و به ویژه نسل جوان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها