بیانیه سازمان بسیج طلاب سپاه قدس گیلان درمحکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار

سازمان بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم و آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به مسلمانان میانمار اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۲۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سازمان بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم و آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به مسلمانان میانمار اعلام کرد.

 متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله القاصم الجبارین
الذین أخرجوا من دیارِهم بغیرِ حقٍ إلا أن یَقولوا ربُنا الله و لَولا دَفعُ الله الناسَ بعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمت صوامعُ وَ بیعٌ و صلواتٌ و مساجدُ یُذکَر فیها اسمُ اللهِ کثیراً ولینصُرَنّ اللهُ مَن ینصرهُ إنّ الله لقویٌ عزیز (حج/ آیه ۴۰).

"همان‌ها که به ناحق از خانه و کاشانه خود بدون هیچ دلیلی اخراج شدند جز این که می‌گفتند پروردگار ما الله است و اگر خداوند بعضی از آن‌ها را به‌وسیله بعضی دیگر دفع نکند دیرها و صومعه‌ها و معابد یهود و نصاری و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود ویران می‌گردد و خداوند کسانی را که او را یاری کنند، یاری می‌کند. خداوند قوی و شکست‌ناپذیر است"
فریاد مظلومیت مردمی در گوشه ای از جهانِ به اصطلاح متمدن و مدعی حمایت از حقوق بشر به گوش همه جهانیان میرسد و کفر پیشه گان برنده جائزه نوبل در مشارکت با این اقدام غیر انسانی و وحشت ناک گامهای خونین زای خود را بر ابدان و جان انسانهای بی پناه و از خانه و کاشانه رانده شده می گذارند تا زمین شاهد هولناکترین جنایت ناریخ در دوران ادعای انسان پرستی قرن باشد .

فاجعه کشتار و قتل عام مسلمان مظلوم و بی دفاع میانمار وجدان بیدار همه آزادگان و آزادی‌خواهان را جریحه‏‌دار کرده است. نسل‌کشی، زنده سوزاندن انسان‌ها، مثله کردن اجساد کشته‌شدگان، آتش زدن خانه‌ها و آواره کردن مسلمانان روهینگیا، تنها بخشی از جنایت‌های بی‌سابقه دولت‌مردان میانمار در حق مردمان آن سرزمین است، اما متاسفانه اندک اعتراضی از سوی دولت‌هایی که حتی در ظاهر حامی حقوق حیوانات نیز هستند و برای زیر گرفته شدن یک سگ توسط خودرو، اظهار تاسف کرده و ضارب را مجازات می‌کنند، هیچ واکنشی در برابر این رفتار غیرانسانی از خود نشان نمی‌دهند.

فضای ناهمگون زندگی انسان امروز مملو از بوی ناخوشایند مرگ انسان‏های مظلوم در عرصه تاریخ حیات بشری است. ما طلاب بسیجی و سربازان ولایت، بعنوان منادیان و پرچمداران آزادی و حامیان مردم محروم و بی دفاع جهان خصوصاً مردم آواره میانمار با الهام گرفتن از نهضت آزادی‌بخش و ظلم ستیز اباعبدالله‌الحسین(ع) این حرکت وحشیانه و هجوم سبعانه سردمداران و حاکمان میانماری را که با چراغ سبز استکبار جهانی خصوصاً آمریکا و حمایت مستقیم صهیونیست انجام می‌گیرد را محکوم کرده و با پیروی و متابعت از فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای آمادگی خود را جهت هر گونه کمک و یاری به مردم بی پناه میانمار را اعلام می‏‌داریم.

بسیج طلاب استان گیلان

ارسال نظرات