بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

سپاه قدس گیلان در بیانیه خود دفاع مقدس را مصداق بارزی از وفاداری و خودباوری و حماسه آفرینی های مردم همیشه در صحنه و جان برکف انقلاب اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۳۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، در بیانیه سپاه قدس گیلان که به مناسبت گرامیداشت سی هفتمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس  صادر شد آمده است:

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون" (آیه30 سوره فصلت)

دفاع مقدس همچون نگین درخشان به عنوان نماد استکبار ستیزی باید همیشه در اذهان جاودانه باشد.                                                                                 (سایت مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس مصداق بارزی از وفاداری و خودباوری و حماسه آفرینی های مردم همیشه در صحنه و جان برکف انقلاب اسلامی ایران است که نقش عالمانه و راهیانه مقام ولایت در رهبری و هدایت نبرد حق بر باطل نقطه عطف پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد بوده و توانسته معادلات جهانی را برهم زند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب نماید.

ازین رو هفته دفاع مقدس یک فرصت گران مایه و جاودانه برای شناخت دوباره حماسه عظیم ملت فداکار ایران با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) به بررسی زوایای مختلف افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی بویژه آمریکا و رژیم صهیونیسم و حامیان باطل و اراده ملتی نستوه و استوار در مقابل کفر می باشد. به گونه ای که منجر به تحولات منطقه ای و فرا منطقه ای و گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی و شکست حامیان خیانتکار و خبیث و مزدوران آنان همچون داعش و النصره شده است.  امروز به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت مستحکم شده، و کار دشمن تبدیل به جنگ نیابتی گردیده که رمز ایستادگی و مقاومت، در تمسک به ولایت مطلقه ولی فقیه برای تحقق حکومت عدل الهی است.

سپاه قدس گیلان ضمن تکریم به مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تا مدافعین حرم و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز و خیل عظیم بسیجیان دلاور تحت زعامت و بیعت با آرمان های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای‌ عزیز(مدظله العالی) فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد ملت ایران و مردم شهیدپرور استان گیلان به ویژه خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران تبریک عرض نموده و توفیق در مسیر شهدا را مسئلت می نماید.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان

بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار