همزمان با سراسر کشور،جشن شکوفه ها در آموزشگاه تلاش روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی بهاباد برگزارشد .
کد خبر: ۸۹۲۱۳۴۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد در مراسم جشن شکوفه ها در جمع دانش آموزان اظهارداشت : 300 کلاس اولی وتعدادی  پیش دبستانی در این شهرستان راهی کلاسهای درس می شوند و آغاز سال تحصیلی خود را جشن می گیرند .

   حسن عبداللهیان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و ماه مهر ماه مدرسه و تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم در این ایام گفت : 2700 نفر دانش آموز در 52  آموزشگاه در این شهرستان در سال جدید تحصیل می کنند که این تعداد نسبت به سال قبل 4 درصد رشد داشته است .

وی تصریح کرد: با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس شهرستان بهاباد ، علاوه بر شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس ، کار ساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام شده تا دانش آموزان از نخستین روز آغاز مدرسه ، کار تحصیل را آغاز کنندودر این زمینه  شهرستان بهاباد برای سومین سال پیاپی رتبه نخست پروژه مهر را درسطح استان یزد از آن خود کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد ازجذب  بیش از 25 نفر از طریق دانشگاه  فرهنگیان  و آزمون‌های استخدامی در آموزش و پرورش شهرستان بهاباد و همچنین بهره برداری  از دو آموزشگاه طرح برکت در بهاباد و احمد آباد خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید به حول و قوه الهی هیچ گونه مشکلی از بابت کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی مناسب در شهرستان نخواهیم داشت.

ارسال نظرات