بوشهر-فرمانده حوزه بسیج ثارالله شهر بردستان گفت: برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس در شهر بردستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

سرگرد پاسدار محمود سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  اظهار داشت: برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در 5 پایگاه و حوزه بسیج شهر بردستان اجرا می شود.

وی گفت: اگر امروز هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم برای این است که به دوستان و دشمنان ثابت کنیم که ملت ما کماکان زیر پرچم ولایت‌فقیه با استکبار می‌جنگد.

سهرابی با اشاره به تقارن هفته دفاع با دهه محرم تصریح کرد: تلاش ما این است که معارف دفاع مقدس را که الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست به خوبی برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر بردستان افزود:  از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس رژه موتوری با حضور نیروهای نظامی و بسیجیان است که در سطح شهر بردستان برگزار می شود.
سهرابی تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدرسه ها از دیگر برنامه های محوری این هفته خواهد بود که به صورت یک برنامه هماهنگ شده برگزار می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های متعدد دیگری در این هفته اجرا می شود که شامل غبارروبی قبور مطهر شهدا و اجرای مسابقه های ورزشی، فرهنگی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهر بردستان خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات