حجت‌الاسلام میرزایی:

برکت روزهای استانداری به استفاده کردن از ظرفیت نخبگان و مردمی بودن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برکت روزهای استانداری به استفاده کردن از ظرفیت نخبگان و مردمی بودن است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی بعد از ظهر امروز اظهار کرد: استان هرمزگان استانی منحصربفرد در کشور است که بسیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن در سراسر کشور و حتی در منطقه و جهان کم‌نظیر است.  

وی ضمن تبریک انتصاب آقای همتی به عنوان استاندار جدید هرمزگان، عنوان کرد: فرصت استاندار شدن در نظام اسلامی هم فرصت بسیار ارزشمندی است و هم سریع می گذرد و بر همین اساس باید استاندار از تمام ظرفیت‌ها بر مبنای اولویت‌ها بهره بگیرد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: استاندار هرمزگان نیز برای موفقیت خود به دو اصل نیازمند است. ظرفیت نخبگان هرمزگانی را باید بشناسد و دیگر اینکه مشکلات استان را بر اساس اولویت‌ها شناسایی و در جهت رفع آن حرکت کند.  

دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان، مشکلات استان هرمزگان را در پنج مقوله جاده، خشکسالی، بهداشت شهری و روستایی و همچنین کمبود فضای آموزشی و عدم توسعه متوازن سایر شهرستان‌های استان نسبت به بندرعباس به عنوان مرکز استان  برشمرد و اظهار داشت: هنوز بعضی از مشکلات استان حل نشده و امیدوارم با حضور استاندار جدید هرمزگان این مشکلات مرتفع شود.  

وی در پایان گفت: ارتباط با نخبگان حوزوی و دانشگاهی و مردمی بودن می‌تواند یک استاندار را پیروز کند و به طور یقین برکت روزهای استانداری به همین دو اصل بستگی دارد.

ارسال نظرات