فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر مطرح کرد:
بوشهرـ فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مراسم سینه‌رنی سنتی به مدت 10 روز در تیپ پیاده بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمدتقی صفری در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: ماه محرم، ماه نهضت خونین حسینی و ماه حزن و اندوه بر مصائب سیدالشهداء(ع) و برانگیخته شدن احساسات بر علیه ظلم و ستم  می‌باشد که نمونه آن انقلاب اسلامی ایران است که در حال حاضر در مقابل استکبار جهانی ایستاده و مقاومت می‌کند.

وی افزود: شعار «هیهات من الذله» یکی از شعارهایی است که امام حسین(ع) هنگام قیام خود آن را مطرح کردند اما هنوز هم جدید بوده و همیشه هم نو خواهد ماند و کهنه نخواهد شد و به ما درس مقاومت و سازش‌ناپذیری می‌دهد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته یادآور رشادت‌ها و مقاومت‌های جوانان پاک و مومن و به پا خواسته و خداجوی ایران و دفاع جانانه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

صفری با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس مانند حماسه حسینی باید همیشه تاریخ باقی بماند و نباید فراموش شود، ادامه داد: ما به تکرار خاطرات و رشادت‌های این دوران نیاز داشته و باید با دقت به نسل امروز و آینده گوشزد شود.

 وی با بیان اینکه ما ملتی بودیم که با دست خالی در برابر جهانخواران و در رأس آن‌ها استکبار و آمریکا مقاومت کردیم، افزود: امروز با استفاده از تجربه دوران دفاع مقدس به یک قدرت قوی و خودکفا از لحاظ نظامی و دفاعی تبدیل شده و از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی برخوردار و دارای یک ارتش و سپاه قوی هستیم ضمن اینکه دشمنان ما خوار و ذلیل شده‌اند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دفاع مقدس ملت ایران، افسانه شکست ناپذیر ابرقدرت‌های جهان را در هم شکست و معیار و تجربه الهام‌بخش را فرا روی ملت‌های طالب آزادی قرار داد تا با بکاربردن مدل انقلاب اسلامی به رویارویی با قدرت‌های بزرگ شیطانی بپردازند.

وی بیان کرد: هر مجموعه‌ای که بیشتر در مقابل منافع استکبار ایستاده باشد، دشمن هم بیشتر علیه آن فضاسازی می‌کند و از این رو سپاه هدف فضاسازی و جوسازی دشمنان قرار گرفته است.

 صفری با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) و گردان‌های این تیپ در سطح استان برگزار می‌شود،عنوان کرد: دیدار با امام جمعه بوشهر، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، گردهمایی فرهنگ نهادی، حسینی و دفاع مقدس، مراسم سینه‌زنی سنتی به مدت 10 روز در تیپ و گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) و گردان‌های این تیپ در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات