خبرهای داغ:
دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس از توزیع بیش از ۷۰ هزار دست لباس برای همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۰۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

شاهرخ صبوری  در حاشیه همایش  مسئولان برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی استان فارس که در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد اظهار داشت: در راستای برگزاری چهاردهمین همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در استان فارس مسئولان برپایی این همایش در نقاط مختلف استان در شیراز گردهم آمدند.

وی افزود: در این نشست موضوع‌های مختلف و مرتبط با همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در شهرستان‌های مختلف استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صبوری بیان کرد: همایش عظیم شیرخوارگان حسنی امسال نیز برای چهاردهمین سال در 400 نقطه استان فارس همزمان با 41 کشور دنیا برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی ـ مذهبی خادمین عاشقان ثارالله(ع) با اشاره به برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در 31 شهریور ماه جاری اظهار داشت:  این همایش عظیم در شهر شیراز نیز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و همانند سال‌های گذشته نذرنامه توسط مادران راس ساعت 10 صبح قرائت می‌شود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس با بیان اینکه این مراسم در سال گذشته در 300 نقطه استان فارس برگزار شده بود، تصریح کرد: با توجه به استقبال عاشقان سید و سالار شهیدان و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) 100 نقطه دیگر به نقاط گذشته اضافه شد و امسال در بیشتر شهرها، بخش ها و روستاهای استان این مراسم برگزار می‌شود.

صبوری گفت: براساس آمار اعلام شده در نشست سراسری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و مسئولان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی که مرداد ماه امسال در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) برگزار گردید، استان فارس از لحاظ کمی و کیفی در جایگاه اول برگزاری این همایش قرار دارد.

به گزارش تسنیم، مراسم توزیع لباس‌های شیرخوارگان حسینی در استان فارس با مداحی و مرثیه‌سرایی آقا و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفایش از جمله حضرت علی اصغر(ع) همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها