خبرهای داغ:
سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل حاکی از عمق نفرت و کینه توزی دولتمردان آمریکایی نه تنها از نظام جمهوری اسلامی، بلکه از مردم ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۰۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
 
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سخنرانی ترامپ در  مجمع عمومی سازمان ملل حاکی از عمق نفرت و کینه توزی دولتمردان آمریکایی نه تنها از نظام جمهوری اسلامی، بلکه از مردم ایران است.
 
 سخنانی که با ذوق زدگی نتانیاهو نیز همراه شد و مهر تایید دوباره ای بر این بود که جبهه استکباری رژیم صهیونیستی و آمریکا سر در یک آخور دارند و بس!   هر چند برای مردم کشور ما چنین سخنانی آن هم از جانب دشمنانی که سابقه چهار دهه خصومت، سنگ اندازی، توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی را در کارنامه ننگین خود دارند اتفاق تازه ای نیست، اما این سطح از بی ادبی و گستاخی آن هم از سوی رئیس جمهور کشوری که ادعای دموکراسی اش گوش جهانیان را کر کرده، آن هم از تریبون بین المللی ترین جایگاه جهانی تعجب همه را برانگیخته است.
 
 این حرکات نمایشی چهره واقعی آمریکا و دولتمردانش را علیه مردم ایران به نمایش گذاشت که در چند سال گذشته توسط اوباما و همفکرانش برای مردم ما بزک شده و در حقیقت «آمریکای بدون نقاب» بود.
 
 سخن آخر آن که فحاشی های ایران ستیزانه ترامپ بیش از هر چیز باید قابل توجه جریاناتی در داخل باشد که طرح رفاقت، مذاکره و گفتگو با چنین دشمنانی را در اندیشه و عمل خام خود دنبال میکنند و سخن آخرتر آن که ملت ایران در انتظار جوابی قاطع، دندان شکن و از موضع عزتمندانه به یاوه گویی های ترامپ و نتانیاهو از سوی رئیس جمهور و مقامات وزارت امور خارجه است.
ارسال نظرات