خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به برنامه‌های آینده این دانشگاه گفت: تجاری‌سازی، اتکا به درآمدهای غیردانشجویی و توجه به رشته‌های دانش‌بنیان از رویکردهای اصلی دانشگاه آزاد شیراز است.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۱۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

با حضور علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمدکاظم کاوه پیشقدم به عنوان رئیس جدید دانشگاه شیراز و سرپرست دانشگاه‌های آزاد استان فارس معرفی و از زحمات حمزه سارویی رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شد.

پیشقدم در این مراسم به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رسالت دارد تا فرهنگ و اخلاق را در جامعه زنده کند و آنچه که هست را تعالی بخشد و باید محور برنامه‌های خود را اخلاق‌مداری قرار دهد.

وی با بیان اینکه گسترش رشته‌های اشتغالزا از جمله رویکردهای اصلی این دانشگاه است، گفت: توجه به رشته‌های دانش‌بنیان، تجاری‌سازی علم، افزایش رشته‌های بین رشته‌ای، گسترش فعالیت در حوزه علوم پزشکی و استفاده بیشتر از توان علمی استادان از جمله رویکردهای این دانشگاه در استان فارس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به اینکه باید اتکا دانشگاه به درآمدهای غیردانشجویی و غیرشهریه‌ای سوق پیدا کند، افزود: گسترش و تعامل با صنعت و تجارت از دیگر اهداف دانشگاه آزاد در استان فارس است که باید دنبال شود.

سرپرست دانشگاه‌های آزاد استان فارس با اشاره به اهمیت فرهنگ و پیوست فرهنگی برای هر برنامه بیان کرد: مهندسی فرهنگی باید از دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی آغاز شود و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه اسلامی به هماهنگی و همسویی همه نیاز دارد.

وی با بیان دیگر رویکردهای این دانشگاه اظهارداشت: تکریم ارباب رجوع، احترام گذاشتن به مراجعان و توجه به دانشجویان از دیگر برنامه‌هایی است که در مدیریت دانشگاه آزاد دنبال می‌شود.

حمزه سارویی، مدیر سابق این دانشگاه نیز گفت: استان فارس به لحاظ تعداد واحدهای دانشگاه آزاد و دانشجو و هیئت علمی رتبه نخست را در کشور دارد و از نظر ساخت و ساز در رتبه دوم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 80 درصد پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده است، افزود: از نظر فرهنگی و پژوهشی اقدامات بسیاری در این مدت انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها