خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز با بیان اینکه استفاده از متروی شیراز در سه روز اول مهر رایگان است گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به دنبال افزایش ساعت فعالیت متروی این کلان‌شهر در فاز دوم خط یک هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

اسدالله حاجی‌زمانی اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روزهای ابتدائی سال تحصیلی 97-96 از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت(ع) قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ساعت فعالیت روزانه متروی شیراز خاطرنشان کرد: در فاز یک از خط یک در حال حاضر ساعت فعالیت مترو از  6:30 صبح تا 21:30  شب است و هر 15 دقیقه یک سفر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز بیان کرد: در فاز دوم خط یک قطار شهری این کلان‌شهر نیز، ساعت فعالیت از 6:30 صبح تا 12 ظهر که با آغاز سال تحصیلی تلاش داریم آن را افزایش دهیم.

این مسئول با بیان اینکه به علت عدم تامین قطار مورد نیاز در خط دو فاز یک، فاصله حرکت قطارها در این خط هر نیم ساعت یک سفر است گفت: طول مسیر خط دو فاز یک از میدان الله ایستگاه شهید دستغیب تا زندیه است و با تعویض قطار تا میدان احسان امتداد دارد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر بلیط چند سفره متروی شیراز با کارت شهروندی همچنان 500 و تک سفره با توکن "سکه‌های الکترونیکی" نیز 600 تومان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها