خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه داراب گفت: بیش از 150 برنامه فرهنگی، مذهبی و یادواره شهدا طی هفته دفاع مقدس در داراب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

احمد مروت با بیان ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثارگران و جان‌فشانی شهدایی است که از حریم سرزمین خود دفاع کردند و باهمت بلند آن‌ها توانستیم در مقابل شرق و غرب ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به روزشمار برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اقشار مختلف بسیج با امام‌جمعه داراب دیدار می‌کنند و در دومین روز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در محل یادبود شهدای گمنام برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.
جانشین فرمانده سپاه داراب با تأکید بر اینکه مردم و مسوؤلان نباید از رخداد تاریخی دفاع مقدس غافل شوند، گفت: برنامه شاخص سومین روز هفته دفاع مقدس، مجمع بزرگ بسیج با حضور همه اقشار بسیج اعم از اساتید، دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج هنرمندان است.
مروت با اشاره به برپایی یادواره شهدای مدافع حرم در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: گردهمایی رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، گل‌باران، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و حضور سازمان‌یافته بسیجیان در قالب میقات صالحین در نمازجمعه برنامه‌های روز پنجم و ششم هفته دفاع مقدس را تشکیل می‌دهد.
وی از برپایی اردوهای جهادی خبر داد و افزود: در این هفته در بخش فسارود با حضور بسیجیان اردوهای جهادی برپا می‌شود که برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اقدامات عمرانی نظیر احداث خانه عالم و نمازخانه مدارس ازجمله برنامه‌های آن است.
مروت خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع)، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، بیان خاطره رزمندگان و راویان دفاع مقدس در کانون روایتگری شهید عارف، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی، اردوها و مراسم زیارتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی تبلیغی و محیطی در داراب و بخش‌ها و روستاهای تابع شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها