خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری یادواره شهدای روحانیت و ۵۵ شهید منطقه محلات شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۸۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان:

یادواره شهدای روحانیت و ۵۵ شهید منطقه محلات سمنان برگزار می‌شود

شناسه خبر: 1525456 سرویس: استانها

مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: این یادواره عصر امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مکان برگزاری این یادواره شهدا تصریح کرد: یادواره شهدای روحانیت و 55 شهید منطقه محلات سمنان بعد از اقامه نماز مغرب و عشای فردا (سی‌ام شهریورماه 1396) در مسجد و حسینیه عمرانکوی منطقه محلات سمنان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سخنران اصلی این یادواره شهدا عنوان کرد: سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این یادواره شهدا سخنرانی می‌کند.

دیابی با اشاره به تقارن برگزاری این یادواره شهدا با آغاز هفته دفاع مقدس و نیز ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای نیز به مناسبت این ایام در این یادواره شهدا برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا، برگزاری این یادواره‌ها را گامی مهم در این راستا برشمرد و از مردم شهرستان سمنان دعوت کرد تا در این یادواره شهدا حضور یابند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها