خبرهای داغ:
مسئول آتش نشانی گرمسار خبر داد؛

یک کشته در انفجار واحد روغن شهرک صنعتی فجرگرمسار

مسئول آتش نشانی گرمسار گفت: بر اثر انفجار در یکی از واحد های تولیدی روغن و فرآورده های نفتی در شهرک صنعتی فجر یک کارگر جان خود را ازدست داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار عباس قندالی؛مسئول آتش نشانی گرمسار با اعلام این خبر گفت:این انفجار به محض اینکه به ایستگاه آتش نشانی گرمسار اطلاع داده شد که بلافاصله 3 خودرو به همراه 4 نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند.

مسئول آتش نشانی گرمسار در ادامه گفت: با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه شهری گرمسار و ایستگاه آتش نشانی شهرک فجر حریق ایجاد شده بر اثر انجار مخازن موجود در این واحد تولیدی بلافاصله مهار شد و از وقوع حادثه ای عظیم جلوگیری شد.

قندالی اظهارداشت: بر اثر انفجار در محل حادثه یک کارگر از اتباع بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد و این حادثه زخمی به همراه نداشت.

وی در ادامه به وقوع چندین حادثه در واحد های تولیدی روغن و فرآورده های نفتی در چند سال گذشته در شهرک فجر به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در این واحد ها اشاره کردو افزود: مسئولان برای کاهش این گونه حوادث که به زخمی و کشته شدن چندین کارگر بومی و غیر بومی در این حوادثه شده است برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها