به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرکرد

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۱۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از زبان هنر عکاسی برپا شده است.

مجتبی بیگی افزود: نمایشگاه عکس دفاع مقدس به مدت یک هفته از ساعت 8صبح تا 12 ظهر و از ساعت 15 الی 18عصر برای بازدید علاقه مندان در مجتمع غدیر، نگارخانه شهید شهرانی دایر است.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نمایشگاه آثار آقای محمدحسین حیدری از عکاسان دوران دفاع مقدس، به همت سازمان بسیج هنرمندان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در معرض دید علاقه مندان به هنر و فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفته است.

محمدحسین حیدری نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اولین بار 18ساله بودم که سال 59  به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدم.

وی، افزود: در 25 عملیات شرکت کردم و در همه عملیات ها بعنوان عکاس حضور داشتم و هم اکنون قائم مقام انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس می باشم.

حیدری ادامه داد: علاوه بر افتتاح این نمایشگاه، یک کارگاه علمی عکاسی متعهد نیز برگزار خواهد شد.

وی، در پایان گفت: در این کارگاه یادآوری می شود که عکاسی فقط این نیست که از یک منظره عکسی گرفته شود؛ بلکه عکس باید تأثیرگذار باشد و روی سوژه های تأثیرگذار باید کار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار