خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: نیروهای مسلح خراسان جنوبی فردا در اولین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای رژه، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

محمدحسین علی آبادی مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: نیروهای مسلح خراسان جنوبی فردا ( 31 شهریورماه) در اولین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای رژه، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح همزمان در 14 نقطه در استان برگزار می شود عنوان کرد: این مراسم در بیرجند با حضور یگانهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، ساعت 8 صبح در خیابان پاسداران، مقابل بوستان شهدای گمنام برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند است.

وی با بیان اینکه این مراسم شامل رژه نیرویی و موتوری است ادامه داد: نیروهای مسلح ، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در این مراسم حضور دارند.

علی آبادی اضافه کرد: خبرنگاران و عکاسان نیز راس ساعت 7 صبح در کنار جایگاه حاضر باشند و کارت خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در بیرجند است گفت: در همه شهرستانها به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و دفاع مقدس، فرماندهان سپاه سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها