در جلسه هم اندیشی دبیران حزب موتلفه اسلامی استان

دبیر جدید حزب موتلفه شاهرود منصوب شد+عکس

در جلسه هم اندیشی دبیران حزب موتلفه اسلامی استان در شاهرود، دبیر جدید حزب موتلفه در این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۶۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی مراسمی که در دفتر حزب موتلفه شاهرود با حضور دبیران حزب موتلفه استان سمنان برگزار شد، حسن خرمیان دبیر حزب موتلفه استان سمنان حکم مسئولیت اکبر شبان زاده به عنوان دبیر جدید حزب موتلفه شاهرود را ابلاغ و از زحمات سیدحسین حسین زاده دبیر قبلی تقدیر کرد.
حسن خرمیان در این نشست با اشاره به مبانی حکومت اسلامی و صرورت تشکل‌های موفق و پایدار اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌ها و سوابق موفق اجرایی آقای شبانزاده امیدواریم تحولی جدید در فعالیت‌های حزب موتلفه شاهرود ایجاد گردد.
اکبر شبانزاده در این نشست به بنیان محکم و زیر ساخت اساسی و خوب موتلفه از سال ۱۳۴۲ تاکنون اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود با لطف خدا و ورود نیرو‌های جوان و جدید در حزب شاهرود و با حمایت‌ها و مساعدت پیرغلامان حزب بتوان ساختار جدید حزب را بازنگری و تحولات مناسبی را در برنامه سازی امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اصول اساسی جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت مطلقه فقیه و پاسداشت خون شهدای انقلاب ایجاد نمود.
وی افزود: همانطور که سوابق حزب موتلفه نشان می‌دهد یک تشکل اصولگرای محض و ولایت مدارانه بوده ایم تا حدی که قوت و قدرت و صلابت حزب موتلفه مورد تاثیر بیشتر احزاب سیاسی بوده است و خوب توانسته است با ورود به تعاملات سیاسی اجتماعی شهر به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) دست یابد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی شاهرود ابراز امیدواری کرد با حرکت‌های جدید ارکان اساسی و تصمیم سازی شهر را همراه نماییم.
شبانزاده ضمن فراخوان نیرو‌های قدیمی حزب از جوانان متعهد و انقلابی جهت عضویت و همکاری در حزب موتلفه شاهروذد دعوت کرد.
در این برنامه عامریان از هادیان سیاسی در مورد موضوع میانمار و یمن به ایراد سخن پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار