مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران:
مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا با بیان اینکه برخی می‌گویند سیاست باید از عزاداری محرم جدا شود و فقط واقعه کربلا بیان شود که این مسئله اشتباه است، افزود: طرح جدایی محرم از سیاست همان خواسته دشمن مبنی بر جدایی دین از سیاست است.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: برجام را قبول کردند که دیگر به ما فحاشی نکنند اما ترامپ در سازمان ملل بدترین تهمت را به جمهوری اسلامی زد و ما را محور شرارت دانست در حالی که وعده‌های برجام چنین چیزی نبود.

حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش مبلغین سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اظهار کرد: امروز سربلندی اسلام و عزاداری‌های ما در امنیت را مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند سیاست باید از عزاداری محرم جدا شود و فقط واقعه کربلا بیان شود که این مسئله اشتباه است، افزود: طرح جدایی محرم از سیاست همان خواسته دشمن است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: اینکه امام حسین(ع) چگونه به شهادت رسید نباید فراموش شود و روحانیون در سخنرانی به این مسئله بپردازند.

غلامی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) توسط بی‌بصیرت‌های آن زمان و توسط نمازخوان‌ها به شهادت رسید و امروز هم مراقب باشید با پیروی از ولایت فقیه نگذارید به کشور و رهبری آسیب وارد شود، خاطرنشان کرد: برجام را قبول کردند که دیگر به ما فحاشی نکنند اما ترامپ در سازمان ملل بدترین تهمت را به جمهوری اسلامی زد و ما را محور شرارت دانست در حالی که وعده‌های برجام چنین چیزی نبود.

وی با بیان اینکه انقلاب نکردیم که به این شکل برخی وزارت کردند، بیان کرد: اگر برخی نیازمندان مشکل معیشت دارند پس دولت این وسط چه کاره است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمد تا برای ظهور حضرت حجت زمینه‌سازی شود، افزود: روحانیون در سخنرانی‌های محرم وظایف ما در جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها