برگزاری نشست سرگروه ها و سرمربی بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

نشست سرگروه های بسیج دانش آموزی با سرمربی صالحین در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور اعضا شورای حوزه ایمان و سرگروه‌های واحد‌های پیشگام، نشست سرگروه‌ها و سرمربی بسیج دانش آموزی شاهرود در حسینیه کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این جلسه که در راستای هیئت دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد، حجت الاسلام مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از برپایی هیئت دانش آموزی و جمع نمودن حلقه‌های صالحین زیر خیمه سالار شهیدان با بیان اینکه باید هدف رشد و تعالی باشد اظهار کرد: این تلاش‌ها باید خالصانه و مخلصانه برای رشد و تعالی افراد و بسط و گسترش ارزش‌های ناب اسلامی باشد و از این اجتماعات بهره برداری نماییم.
وی افزود: امروز جنگ نرم هدفش شما نوجوانان و جوانان هستید و تلاش استکبار جهانی اثرگذاری بر نسل جوان و دور کردن از معنویات و ارزش‌های ناب اسلامی است و تمام توان استکبار متمرکز بر این موضوع است.
مرتضوی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در مدارس بسیار اهمیت دارد گفت: سنگر مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی دشمن حلقه‌های صالحین که ستون فقرات بسیج می‌باشد است و باید تلاش کنید با همراهی مسئولین مدرسه بتوانید جلسات مفید و اثرگذاری را در مدارس اجرا نمایید.
وی با بیان اینکه نباید از مسجد هم غافل شد گفت: تلاش کنید جلسات حلقه‌های صالحین در مساجد محله‌ها نیز برپا کنید و حلقه صالحین را از مدرسه به مسجد منتقل کنید و از ظرفیت معنوی و دینی مسجد نیز برای خودسازی استفاده نماییم.
سرمربی بسیج دانش آموزی شاهرود با تاکید بر پتانسیل و ظرفیت هیئت‌ها در ماه محرم عنوان کرد: باید از فرصت محرم برای رشد و بالندگی فردی و اجتماعی خود و دوستانتان استفاده کنید و از این فرصت اثرگذار به نحوه شایسته در ارتقا معنوی و فکری خود در مقابل توطئه‌های نرم دشمن بهره برداری کنید.
در این این برنامه حدیث شریف کسا قرائت شد و سینه زنی اباعبدالله الحسین برگزار شد.
 
برگزاری نشست سرگروه ها و سرمربی بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار