فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتستان:

گرامی­داشت هفته دفاع مقدس، تداوم حرکت امام حسین (ع) است / اجرای بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) دشتستان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: گرامی­داشت هفته دفاع مقدس، تداوم حرکت امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۲۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

گرامی­داشت هفته دفاع مقدس، تداوم حرکت امام حسین (ع) است / اجرای بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتستان

به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، سرهنگ نعمت اله غلامپور اظهار داشت: امسال بیش از 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح دشتستان برگزار می­ شود که با توجّه به تقارن این هفته با دهه اوّل ماه محرم، برنامه­ ها با محوریّت مساجد و پایگاه­ های مقاومت برگزار می­ شود که تلاش داریم برنامه­ ها هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی وضعیّت مطلوبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری رژه روز 31 شهریور یکی از برنامه­ های شاخص این هفته است که ساعت 15:30 با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان و با حضور یگان­ های رژه رونده نمونه از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در خیابان رودکی برازجان برگزار می­ شود.

فرمانده سپاه دشتستان افزود: همایش رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان همراه با شب خاطره یکی دیگر از برنامه­ های مهم شهرستانی این هفته است که روز یکشنبه دوّم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم برازجان برگزار می­ شود.

غلامپور خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه­ های شاخص هفته دفاع مقدس در دشتستان، رونمایی از تابلوی روستای طلحه به عنوان دهکده مقاومت دشتستان است که روز پنج­شنبه 6 مهر ماه انجام می­ شود که در همین راستا، روستای سربست نیز با دارا بودن 15 شهید، 10 جانباز و 9 آزاده که از معدود روستاهایی در کشور است که به تناسب جمعیّت، بیش­ترین تعداد شهید را دارد نیز به عنوان دهکده ایثار معرفی شده است.

وی اذعان داشت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا در این هفته، هر روز صبح در تمامی اداره­ های این شهرستان برگزار می­ شود و دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان نیز از جمله برنامه­ هایی است که از طرف کلیه اداره­ ها و رده­ های مقاومت در این هفته انجام می­ شود که در مجموع با برنامه­ ریزی­ های صورت گرفته، با 80 خانواده شهید و رزمنده دیدار می­ شود که در همین راستا، کارکنان ناحیه مقاومت دشتستان نیز در قالب 4 گروه با خانواده شهدا دیدار می­ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت دشتستان گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا نیز از برنامه­ هایی است که در تمام شهرها و روستاهای دشتستان روز پنج شنبه 6 مهر ماه انجام می­ شود.

غلامپور در پایان از نام­گذاری زیرگذر ورودی بوشهر – برازجان به نام شهید سهراب بذله، تقاطع غیر هم سطح کنار میدان تره­ بار برازجان به نام شهیدان حاجی باقری، زیر گذر برازجان – بوشهر کنار میدان تره­ بار برازجان به نام راهداران شهید و زیرگذر کنار روستای دهقاید به نام شهدای دهقاید در این هفته خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار