خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه سراب با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید در شان دوران دفاع مقدس اجرا شود خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس هویت ملی و سند افتخار کشور در دفاع از انقلاب و مکتب اباعبدالله الحسین علیه السلام است.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید نسل چهارم انقلاب به نسل دفاع مقدس متصل شود.

وی افزود: وظیفه نسل اول انقلاب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را که بر گرفته از مکتب اباعبداله الحسین است به نسل فعلی است.

صبحی با بیان اینکه تا کنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب هجمه های خود را علیه نظام آغاز کرده و جنگ تحمیلی را به کمک استکبار جهانی تحمیل مردم ایران کردند.

جانشین فرمانده سپاه سراب اظهار داشت: پس از روران دفاع مقدس دشمنان نظام تحریم های سیاسی و اقتصادی راه انداختند، به ترور روی آورده و بیش از ۱۷ هزار ر با ترور به شهادت رساندند و همین تروریست ها امروز در دامن استکبار جا گرفته اند.

صبحی راز ماندگاری نظام را درس گرفتن از مکتب عاشورا و عمل به آن عنوان و اضافه کرد: اینکه مطرح شود نسل امروز جوان از انقلاب فاصله گرفته درست نیست و دفاع همچنان باقی است و در دوران دفاع مقدس دفاع از وطن مطرح بود و امروز دفاع از حرم مطرح و به یک جریان انقلابی تبدیل شده است.

این مقام مسئول به شهادت جانسوز شهید حججی اشاره و ابراز داشت: شهید حججی امروز در اذهان به عنوان یک شخص مطرح نیست بلکه یک جریان انقلابی را تشکیل داده و ضمن انتقال یک فرهنگ عظیم اثبات کرده که دفاع همچنان باقی است.

وی ادامه داد: امروز دشمن در تمام عرصه ها و در قالب های دیگر در دشمنی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

صبحی در گفت: برزنیسکس نظریه پرداز آمریکایی در سال ۶۲ و در اوایل جنگ پیش بینی کرده بود که انقلاب اسلامی منافع آمریکا را در کل دنیا به مخاطره افکنده و الگو خواهد شد و تنها راهکاری را که ارائه کردند ایجاد اختلاف و کشتار بین شیعه و سنی مطرح کرده است.

وی با اشاره به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در مقابله با دشمن درخارج از مرزهای کشور عنوان کرد: اگر در سوریه و عراق جلوی دشمن گرفته نمی شد باید در خیابان های تهران و کشور پاسخگوی تهدیدات بودیم.

صبحی امروز جنگ همچنان در سنگرهایی متفاوت در جریان هست و امروز بحث نفوذ مطرح هست و اخیرا با صراحت برای براندازی نظام یاوه گویی کردند.

وی همه پرسی اقلیم کردستان را یک فتنه جدید عنوان کرد که دشمن قصد تاسیس رژیمی چون اسراییل در مرز جمهوری اسلامی ایران و ایجاد پایگاه ترور را دارد.

صبحی با تاکید دوباره بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب گفت: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از سوی سپاه و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان پیش بینی شده است.

دبیر اجرایی هفته دفاع مقدس دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، غبار روبی مزار شهدا، حضور اکیپ های پزشکی در مناطق محروم، به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، برگزاری های برنامه های فرهنگی و ورزشی و در کل برگزاری بیش از ۱۶۰ برنامه را از برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید در شان دوران دفاع مقدسی اجرا شود که هویت ملی و سند افتخار کشور در دفاع از انقلاب و مکتب اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها