هنرمندان حوزه هنری استان کهگیلویه و بوبراحمد به یاری بیماران نیازمند می‌شتابند.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۴۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و رئیس شورای مشارکت‌هایدست یاری هنرمندان حوزه هنری استان به سوی بیماران نیازمند زنان این مجمع با رئیس حوزه هنری استان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در این دیدار با اشاره به نقش موثر و تاثیرگذار هنرمندان در فرهنگ سازی و معرفی فعالیت‌های مختلف این مجمع گفت: مجمع خیرین سلامت آماده همکاری با همه هنرمندان خیر و نیکوکار برای تحقق اهداف نظام سلامت است.
سالار جوکار با اشاره به طرح‌های مختلف در دست اجرای این مجمع افزود: طرح همیار هم، کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن در ماه‌های محرم و صفر به نیت ۷۲ یار امام حسین (ع) از جمله این طرح‌ها است که امیدواریم با یاری هنرمندان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بتوانیم این طرح‌ها را به نحو احسن اجرایی کنیم.
رئیس حوزه هنری استان نیز ضمن اعلام حمایت حوزه هنری استان از فعالیت‌های خیرخواهانه مجمع گفت: هنرمندان حوزه هنریدست یاری هنرمندان حوزه هنری استان به سوی بیماران نیازمند استان برای فرهنگ سازی و جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیرین از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
شریف اسلامی با اشاره به فعالیت‌ها و همکاری‌های پیشین این حوزه با سایر نهاد‌ها برای کمک به اقشار کم درآمد و محروم جامعه افزود: حوزه هنری تلاش می‌کند با برگزاری همایش، اجرای نمایش و محافل موسیقی همچون شب آواز لری و اعطای تمام عواید حاصل از این برنامه‌ها به مجمع خیرین سلامت رسالت خطیر خود در کمک به تامین هزینه درمان بیماران نیازمند و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی را انجام دهد.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم انجام و زمان و مکان اجرای برنامه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد ادامه داد: از هم استانی‌های عزیز خود می‌خواهم از چنین حرکت‌های اجتماعی خداپسندانه حمایت کنند.
رئیس شورای مشارکت بانوان خیر سلامت مجمع خیرین سلامت استان هم با اشاره به آغاز پویش مردمی طرح نذر آبسردکن گفت: در ماه‌های محرم و صفر، تلاش می‌کنیم با همکاری خیرین و نیکوکاران آبسردکن‌های موردنیاز مراکز درمانی استان را تامین کنیم.
زینب قربانی افزود: نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود را به حساب رفاه کارت شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت استان ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۱۸۵۴۶ و یا شماره حساب جاری بانک رفاه ۲۲۲۹۴۶۱۵۵ واریز کنند تا نسبت به خرید آبسردکن اقدام شود یا یک دستگاه آب سردکن خریداری و در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار دهند.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مجمع خیرین سلامت استان واقع در شهر یاسوج مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۳۴۳۷۹۴۸ و ۰۷۴۳۳۳۳۷۹۴۸ تماس بگیرند.
ارسال نظرات