همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر گفت: هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه های بی نظیر رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی دانست که با اتکال به قدرت لایزال الهی، توسل به معصومین علیهم السلام و ولایت مداری و ولایت پذیری مثال زدنی خویش توانستند از تمامیت ارضی کیان اسلامی پاسداری کنند و نگذارند حتی یک وجب از خاک کشور در اشغال دشمن بماند.

سردار علی محمد اکبری، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ماه محرم، افزود: دفاع مقدس در واقع تدوام راه حضرت سیدالشهدا علیه السلام بوده و هم زمان شدن دهه اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس می تواند این پیوند را تثبیت نماید.

وی، به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: این نمایشگاه توسط گروه هنرمندان بسیجی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برپا شده و با بیش از 30 غرفه متنوع و متناسب با مباحث روز برای بازدید علاقه مندان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد دایر شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام همچنین از نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرکرد

خبر داد و گفت:‌ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: یگان های منتخب پیاده و موتوری از سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی به همراه گردان های نمونه بسیجی امام حسین علیه السلام ،‌بیت المقدس، کوثر و الزهرا سلام الله علیها، یگان های محمول تیپ همیشه قهرمان 44 قمربنی هاشم علیه السلام و همچنین یگان های جانبازان و ایثارگران، جمعیت داوطلبان هلال احمر ، ادوات موتوریزه و موشکی، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، با عبور از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری را به نمایش می گذارند.

گفتنی است: مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری، با حضور مسئولان ارشد استان و فرماندهان نظامی و انتظامی، فردا جمعه 31 شهریور ساعت 8 صبح در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد ، مقابل استانداری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات