خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

دفاع مقدس نمایش اقتدار و عزت ایران بود

فرمانده سپاه عجب شیر در جمع کارکنان سپاه عجب شیر با گرامیداشت دوران دفاع مقدس که یادآور ایثار، اقتدار و جانفشانی رزمندگان اسلام بود، گفت: دفاع مقدس نمایش اقتدار، عزت و سربلندی ایران بود.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۶۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضا هنرور با  اشاره به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ»، افزود: باید با همه توان و قدرت در مقابل دشمنان ایستاد و نباید به خاطر تهدیدها ، تحریمها و فشارهای اقتصادی و جنگ نرم دشمنان باید پای اصول، آرمان ها و ارزش های اصیل خود ایستاد و نباید ذره ای کوتاه آمد.

وی با تاکید به اینکه پیش از آغاز رسمی جنگ بیش از 150 مورد تجاوز از سوی رژیم بعثی عراق به مرزهای ایران اتفاق افتاده بود خاطرنشان کرد: این جنگ به خاطر سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود.

هنرور اخراج کامل متجاوز، تعیین متجاوز ، تنبیه و پرداخت غرامت را از اصول و شرایط صلح پایدار عنوان و بیان کرد:  ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر به خاطر این بود که با وجود آزادسازی خرمشهر هنوز برخی از مناطق کشور در اشغال ارتش بعث عراق بود و حملات دشمن همچنان ادامه داشت و قصد عقب نشینی از بعضی مناطق ایران را نداشت.

وی از مهم ترین شرایط پایان یافتن جنگ را تعیین و معرفی متجاوز از سوی مجامع و سازمان های حقوقی بین الملی دانست و افزود: آتش بس به معنای پایان جنگ و عقب نشینی دشمن نبود و اگر بلافاصله پس از فتح خرمشهر آتش بس را قبول می کردیم هیچ تضمینی برای برای باز پس گیری مناطق اشغال شده نداشتیم.

هنرور با بیان خیانت های بی شمار بنی صدر و تفکرلیبرالی وی با شعار زمین را می دهیم و زمان را می گیریم، افزود: بنی صدر که فرماندهی کل قوا را برعهده داشت به علت مخالفت و خصومتی که با انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و به ویژه نیروهای سپاه و بسیج داشت می خواست کشور را همچون دوران قاجار تحویل رژیم بعثی صدام دهد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار