خبرهای داغ:
سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از برگزاری حدود 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

فرشته همتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با بیان اینکه لازم است نسل جدید و جوانان امروز جامعه را با فرهنگ ایثا، شهادت و تاریخ جنگ تحمیلی آشنا کرد، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آشنا کردن نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس حدود 100 برنامه توسط بسیج جامعه زنان در استان اجرا می‌شود.

 

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای دفاع از دین و کشور جان خود را فدا کردند امروزه ما نیز باید در راستای حفظ و تأمین آسایش و آرامش مردم از جان گذشتگی کنیم تا بتوانیم قدردان شهدا باشیم و بر همه واجب است که با تجلیل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس ،گامی ارزشمند در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن برداریم.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی و یادواره شهدا در تمام شهرستان‌های استان، گفت: این نشست  و یادواره ها به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت ، تاریخ جنگ تحمیلی و ارزش‌های دفاع‌مقدس اجرا خواهد شد.

 

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)اعلام کرد: دیدار با ائمه جمعه، ایستگاه صلواتی،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه،روایتگری توسط یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،پیاده روی خانوادگی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخشی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان در رده‌های مختلف بسیج در هفته دفاع مقدس است.

 

وی برگزاری کارگاه توانمندسازی همطراز انقلاب اسلامی خاص مدیران ادارات توسط بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) را از برنامه‌های اجرایی در سه شنبه 4 مهرماه با عنوان روز "بصیرت،دشمن شناسی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی" عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان برخی شهرستانها با برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس که رویکرد مقابله با تهدید نرم، ترویج عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی است که به ترویج ارزشهای دفاع مقدس و اهداف شهدا از شهادتشان خواهند پرداخت.

 

سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)تقارن ماه محرم وهفته دفاع مقدس را بستر مناسبی برای تبیین و معرفی ارزش های اسلام،انقلاب، امربه معروف و نهی از منکر دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: برجسته‌سازی ارزش های واقعه عاشورا و چهره شهیدان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس می تواند نقطه ی عطفی باشد که جوانان را در مقابله با جنگ نابرابر فرهنگی و نرم دشمنان بیمه نماید.

 

ارسال نظرات