مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: سخنان رئیس جمهور کم فهم آمریکایی‌ها ناشی از هذیان‌گویی و شکست‌های پی در پی او در مقابل انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در یادوراه ۲۶۰ شهید منتسب شهرستان کمیجان و ۱۲۰ شهید مدفون این شهرستان با تاکید بر اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدا و بازخوانی رفتار دشمنان و وضعیت آنان است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درخصوص لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "کسانی که در راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج اندیشه شهدا و تلاش‌های شهدا خدمت می‌کنند ثواب شهدا را دارند." برگزاری یادواره‌های شهدا باتوجه به تهدید نسلی که داشتیم امری ضروری و جدی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم رشادت‌ها و حماسه‌های این مقطع از انقلاب اسلامی، که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با یک هجمه نظامی گسترده طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچد را حفظ کنیم.

سردار شریف گفت: سه گزاره عمده برای هجمه گسترده دشمنان به انقلاب اسلامی در آن مقطع تاریخی شامل نیات استکبار جهانی، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است که دریافتند با یک انقلاب بزرگ و گفتمان نوظهور و مبتنی بر مکتب قوی و مستحکم و مبتنی بر قرآن و رهنمودهای پیامبر اسلام(ص) مواجه هستند و سخت در هراس بودند که این گفتمان دایره وسیعی از نفوذ آنان را در دنیا به چالش بکشد.

هراس دشمن از ترویج گفتمان اسلامی

وی با تاکید بر اینکه دشمن قصد داشت در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی قبل از شکل‌گیری ساختارهای دفاعی و نظامی مستحکم نظام، طومار انقلاب را در هم بپیچد، گفت: کشورهای منطقه‌ای عاملی دیگر بود که فاصله زیادی را با گفتمان اسلام و قرآن داشتند و بیم آن داشتند که ملت آنان نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی طومار حکومت‌های آنان را هم دربپیچد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران ادامه داد: سومین عامل صدام و حزب بعث بود که کینه فرو خفته‌ای را از امام و انقلاب و کشور ما داشت و به نمایندگی از کشورهای منطقه و استکبار جهانی با یک آمادگی ویژه در بُعد نظامی، تبلیغات و لجستیک و همراهی سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را علیه ایران رقم زد و تصورشان هم این بود که بهترین مقطع برای تهاجم به خاک کشور ما همین مقطع اول انقلاب است.

سردار شریف دلیل شکست دشمن در مقابل نظام نوپای اسلامی را قدرت رهبری حضرت امام خمینی(ره) و نفوذ و تسلط ایشان بر ملت و ارتباط معنوی و قلبی ملت با امام دانست و گفت: این همان چیزی بود که آنان محاسبه نکرده بودند و همین نقطه‌ای که آنان حساب نکرده بودند باعث شد که به سرعت معادله عوض شود و اگرچه جنگ 8 سال طول کشید ولی دشمن در همان سال‌های اول شکست خورد و ملت ما مجازات متجاوز را پرداخت کرد.

وی افزود: یادواره شهدا فرصتی است که گزارشی به شهدا بدهیم که بعد از آنان چه کردیم؟ و امروز به برکت اطاعت از رهبری و تداوم مسیر رهبری در نزد شهدا خجالت زده نیستیم و امیدواریم که خداوند ما را هم یاری دهد که به تأسی از قرآن هرگز شرمنده شهدا نشویم.

بزرگترین ارتش جهان در خلیج فارس در مقابل فرزندان ایران زانو زد و از کرده خود عذرخواهی کرد

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدای عزیز بعد از شما آرمان‌هایتان را در دستور کار قرا دادیم شما به ما گفته بوید که تا آخرین نفس با دشمنان اسلام و قرآن و امام بجنگید؛ ما دشمن را خوار و ذلیل کردیم و بزرگترین ارتش جهان در خلیج فارس را وادار کردیم تا در مقابل فرزندان این ملت روی شناور‌ زانو زده و عذرخواهی کند از اینکه نزدیک مرزهای ما شدند.

دشمن در دمشق و عراق جز خفت و خاری هیچ عایدش نشد

سردار شریف ادامه داد: ما دشمن را در دور دست‌ها تحقیر کردیم؛ دشمنی که قصد داشت حرم امام حسین(ع) و زینب(س) را تخریب کند. ما بنیاد آنان را برکندیم تا جایی که امروز دیگر هیچ جایگاهی ندارد و بعد از 5 سال کوبیدن بر دروازه‌های دمشق و بغداد جز خفت و خاری و جنایت‌های عظیم که در تاریخ ماند، هیچ چیز عایدشان نشد.

وی افزود: دشمن چه جنایاتی که در حق مکتب اسلام و در زیر لوای برداشت‌های جاهلانه از شعارهای عمیق جهاد و فرامین پیامبر(ص) انجام ندادند. ولی به برکت خون شهدای دفاع مقدس و الهام بخشی این شهدا ارتش‌های سوریه و عراق این الهام بخشی را در دستور کار قرار دادند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: مستشاران نظامی ایران که از بازماندگان هشت سال دفاع مقدس است در سوریه و عراق، مثل عطری در جای جای جبهه‌ها حضور پیدا کردند و اجازه ندادند پای حرامیان به حرم اهل بیت(ع) برسد.

اقتدار امروز نظام اسلامی دشمن را واردار به هذیان‌گویی کرده است

سردار شریف با تاکید بر اینکه اقتدار نظامی امروز را مرهون برکت خون شهدا هستیم، گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی دشمن را وادار به هذیان گویی کرده است. سخنان رئیس جمهور کم فهم آمریکایی‌ها ناشی از هذیان‌گویی و شکست‌های پی در پی او در مقابل انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز انقلاب ما بر پله‌ای رفیع ایستاده است و در حالیکه پیرامون ما را به دلیل حضور آمریکای جنایتکار و طراحی‌های انگلیس و رژیم صهیونیستی در ناآرامی فراگرفته است، ایران جزیره امن منطقه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: کسانی که آن صدام را حمایت کردند، امروز تکفیری‌ها را حمایت کردند و به راه انداختند ولی آنان هم به جایی خواهند رفت که حزب بعث و صدام رفت. کشته‌های آنان کجا و شهدای ما کجا؟ مزار شهدای گمنام ما محل طواف ملت ما و روحیه گرفتن جوانان این مرز و بوم است.

سردار شریف تاکید کرد: بخش اعظم سخنان و هذیان‌گویی‌های ترامپ مربوط به ملت اسلامی و انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی با تو دهنی به دشمن، خاک کشور را آنان پس گرفته است.

وی خطاب به دشمنان نظام اسلامی تاکید کرد: شما را از درب بیرون کردند و تلاش داشتید از پنجره وارد شودید، که همین پنجره را هم به روی شما بستیم. ما 40 سال پنجه در پنجه شما افکندیم و شما را وادار به عقب نشینی و شکست کردیم و این را دوست و دشمن هم اعتراف می‌کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در ابتدای درگیری‌های سوریه که نابخردان تصور می‌کردند می‌توانند ظرف چند روز طومار سوریه را در هم بپیچند و امنیت اسرائیل را حفظ کنند، مقام معظم رهبری در 14 خرداد همان سال فرمودند "دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد" و امروز بعد از 6 سال شاهد جمع شدن بساط دشمن هستیم و کسب توفیقات بسیار توسط جبهه مقاومت هستیم. و این جبهه مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم قطعا پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل و مقدمات فروپاشی آنان را محقق خواهد ساخت.

سردار شریف با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره ایران گفت: آنچه که رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل جیغ می‌زند و تنها یک رئیس دولت غاصب از او حمایت می‌کند مفهومش این است که آنان به هدفشان که ایجاد یک خاورمیانه جدید است دست پیدا نکردند.

وی در ادامه افزود: ولی جبهه مقاومت، خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد. شهدای ما تحت فرماندهی و رهبری یک فقیه جامع الشرایط که مطابق با آداب اسلامی رفتار کرده و حکم جهاد می‌دهد، حرکت کردند ولی داعشی‌ها یک خلیفه خود خوانده را اطاعت کرده و همین امر باعث می‌شود که آنان در نهایت به سرنوشت ژنرال‌های عراقی که هیچ از آنان امروز باقی نمانده است گرفتار شوند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدای ما الگو هستند نه برای امت اسلامی بلکه برای جهان بشریت، شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

سردار شریف با اشاره به شهادت شهید "حججی" گفت: در تصویری که توسط داعش و ایادی آنها منتشر شد، همه مشاهده کردند که این شهید بزرگوار به ظاهر اسیر انسانی جاهل بود، اما در واقع اعتماد به نفس و آرامش این شهید بزرگوار لرزه بر اندام داعشی ملعون افکنده بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه راه شهید حججی‌ها  تداوم راه شهدای دفاع مقدس است، گفت: آرامشی که در چهره شهید "حججی" وجود داشت، باعث تقویت روحیه علاقمندان به فرهنگ اسلام ناب و تضعیف دشمنان  شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز ما وظیفه سنگینی را در مقابل آرمان‌های شهدا داریم، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم که فرمان ولی‌فقیه بر زمین بماند، این پیشرفت‌های عظیم مرهون ایستادگی، مقاومت و شجاعت شهدا و خانواده‌های آنان است که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند.

سردار شریف با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم کانون خانواده‌های ایرانی را با فضای مجازی و تولیدات فرهنگی خود هدف قرار داده‌اند تا اجازه ندهند "شهسوارانی‌ها"، "حججی‌ها" و هزاران شهید مدافع حرم تربیت شود و اگر این اراده‌ها نباشد ما شکست خواهیم خورد.

وی افزود: شکست تنها در خاکریزها نیست بلکه در اراده‌های مصمم است. امروز ما در بسیاری از زمینه‌ها به فضل الهی و لطف پروردگار عالم در شرایط بهتری از دشمن به سر می‌بریم تا جایی که کسی قدرت رویارویی با ما را ندارد.

برای برقراری عدالت و مساوات انقلاب کردیم/سردار سلیمانی الگوی الهام بخش امت اسلامی

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما برای عدالت، مساوات و رفاه انقلاب کردیم، برای اینکه به صاحبان اصلی نظام که به گفته حضرت امام خمینی(ره) مردم هستند، خدمت کنیم.

سردار شریف با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: پیروزی جبهه مقاومت هم به لطف خدا است. امروز سردار سلیمانی نه تنها الگوی الهام بخش ملت ایران بلکه امت اسلامی است؛ و این به خاطر زندگی و ممارست در راه شهدا است.

وی خطاب به مسئولان گفت: مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهید و به این ملت عزیز خدمتی صادقانه و مجاهدانه داشته باشید. این شهدا تک تک به ما الگو داده و راه را نشان داده‌اند؛ اگر می خواهیم نزد شهدا رو سفید باشیم باید تلاش کنیم و از خودگذشتگی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات