خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

جریان سازی فکری راه مقابله با انحرافات است

معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور مقابله و جریان سازی فکری را راه مقابله با انحرافات دانست و بر ایجاد وحدت در جهان اسلام برپایه محبت اهل بیت(ع) تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۵۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

جریان سازی فکری راه مقابله با انحرافات است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد کاظم بهرام در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران که امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به اهمیت وحدت در جهان اسلام عنوان کرد: وحدت یکی از موضوعات مهم در جهان اسلام است و طلاب خواهر باید رویه وحدت آفرین را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: باید تلاش شود تا اهل بیت(ع) به عنوان محور وحدت جهان اسلام مطرح شوند و باید توجه داشت که تمرکز بر این موضوع می تواند سبب گسترش اسلام شود.

معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور تصریح کرد: محقق حلی تلاش بسیار زیادی برای وحدت شیعه و سنی انجام داد و تأکید بر وحدت بر روی محبت اهل بیت(ع) داشت و همین مسأله سبب شد تا سلیمان قندوزی حنفی کتابی با عنوان«ینابیع المودة» بنویسد.

وی ایجاد تفرقه در جهان اسلام را از اهداف دشمن دانست و خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا با راه اندازی جریان های اختلافی در شیعه و سنی، وحدت جهان اسلام را از بین برده و از این طریق اهداف خود را دنبال کند.

حجت الاسلام بهرام اضافه کرد: راه اندازی جریان وهابیت در اهل سنت و شیعه لندنی در تشیع، حاصل تلاش های دشمن برای اختلاف افکنی در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: شیعه لندنی با 17 شبکه ماهواره ای که هزینه هرر کدام از آنها در هر سال بیش از 95 هزار دلار است، در حال اختلاف افکنی و نمایش چهره ای منحرف از تشیع در جهان است.

معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور تأکید کرد: در حالی که دستیابی به شبکه های ماهواره ای کشورمان در اروپا و آمریکا مشکل است اما مراسم قمه زنی به صورت زنده در اروپا پخش می شود و همین مسأله سبب شده تا چهره تشیع به صورت کریه نشان داده شود.

وی ابراز کرد: بسیاری از فجایعی که درباره شیعیان از سوی تکفیری ها اتفاق می افتد، ثمره تندروی و انحرافات جریان تشیع لندنی است.

حجت الاسلام بهرام در پایان خاطرنشان کرد:  مربیان و مبلغان خواهر حوزه های علمیه باید جریان شناسی انحراف را در دستور کار خود قرار داده و با بصیرت بخشی به جامعه، به مقابله فکری با این انحرافات بپردازند.

 
 
ارسال نظرات