مدیر دبستان پسرانه شهید فهمیده شهرستان ازنا گفت: هدف از برپایی جشن شکوفه‌ها ایجاد فضای پرشور و هیجان برای دانش آموزان، ایجاد انگیزه و علاقه برای حضور در مدرسه، آشنایی مقدماتی در دانش آموزان با محیط و فضای کلاس و قوانین و مقررات مدرسه است.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۵۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
حسن سرلک، مدیر دبستان پسرانه شهید فهمیده شهرستان ازنا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: آغاز هر سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان پایه اول جشن نغمه‌های شادی برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد فضای پرشور و هیجان برای دانش آموزان، ایجاد انگیزه و علاقه برای حضور در مدرسه، آشنایی مقدماتی در دانش آموزان با محیط و فضای کلاس و قوانین و مقررات مدرسه است.
وی افزود: این مراسم شاد و پرتحرک همراه با جشن و سرور و اهدای جوایز از جانب آموزگاران سبب جذب و شوق انگیزی دانش آموزان می‌گردد.
سرلک راه‌های افزایش فرهنگ در این مراسمات را این گونه عنوان کرد:تکرار این برنامه‌ها با حمایت و تبلیغ جامع رسانه‌های مختلف جهت اطلاع رسانی جامع‌تر باعث انگیزه در مدارس می‌شود.
وی بیان کرد: پخش این برنامه‌ها از رسانه‌های مختلف سبب انگیزه حضور حداکثری اولیا و دانش آموزان را فراهم میکند.
مدیر دبستان پسرانه شهید فهمیده شهرستان ازنا برای بهتر شدن جذب دانش آموزان اظهار داشت: حمایت همه جانبه مالی دستگاه‌های ذیربط جهت پربار کردن این گونه مراسمات با تشریفات و تشکیلات بهتر و مناسب لازم است.
سرلک پیشنهاد کرد: اختصاص بودجه‌ای برای تامین مالی این برنامه‌ها، همکاری و همراهی اولیای دانش آموزان با برنامه‌های مذکور به شکلی که در کنار مدرسه با حضور فعال زمینه‌های بهتر فرهنگ سازی فراهم شودکه این مراسمات باشکوه‌تر برگزار شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات