خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه دفاع مقدس امتداد راه عاشوراست گفت: امسال در هفته دفاع مقدس با شعار محوری من انقلابیم بیش از صد برنامه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  اسماعیل محمدنیا سرپرست سپاه ناحیه شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در هفته دفاع مقدس رشادت ها و دلاوری های شهدا، رزمندگان و همه مردم که با جان و دل جنگیدند و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زدند را بازخوانی می کنیم.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین گفت: دفاع مقدس امتداد راه عاشوراست و رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان به جبهه های جنگ آمدند و در جبهه های حق علیه باطل شجاعانه جنگیدند.

محمدنیا گفت: امسال در هفته دفاع مقدس با شعار محوری من انقلابیم بیش از صد برنامه اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: بعد از صبحگاه مشترک رژه ی خودرویی خواهیم داشت که از میدان امام حسین تا میدان امام به صورت رفت و برگشتی اجرا خواهد شد که با توجه به ایام محرم خودروها را با پرچم مشکی مزین کرده ایم که حرمت این ماه عزیز نگه داشته شود.

سرپرست ناحیه سپاه شهرستان جاجرم افزود: دیدار با امام جمعه ی و  ائمه ی جمعه شهرهای سنخواست و شوقان  جهت تجدید بیعت با ولایت ، غبار روبی مزار شهداو  دیدار با خانواده ی محترم شهدا برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه منطق اسلام ایستادگی در برابر استکبار است گفت: ما در مجموعه ی نظام اسلامی قاعدتا از این مهم دست بر نخواهیم داشت و اثر بخشیش را بیشتر خواهیم کرد تا مردم با بالا بردن بصیرت و منطق اسلامی در بدنه ی جامعه در مقابل استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها