خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر ویژه فعالان رسانه ای در استان خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن زاهد احمدی، مدیر مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان  به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان اشاره کرد و محورهای فراخوان را در زمینه عکس،گزارش،خبر و یادداشت اعلام کرد.

وی تولید ملی و اقتصاد مقاومتی،نقش مالیات در اقتصاد مقاومتی،آسیب های اجتماعی(طلاق،اعتیاد،خشونت،حاشیه نشینی)،سبک زندگی اسلامی(سبک زندگی رضوی،اصلاح الگوی مصرف)،امر به معروف و نهی ازمنکر،عمل انقلابی(اردو های جهادی،کار فرهنگی خودجوش وایثار شهادت)،خراسان شمالی محور توسعه و دشمن شناسی و مبارزه با تروریسم را از موضوعات فراخوان عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان طی سال گذشته،خاطرنشان کرد:در سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شد.

وی افزود: در سال گذشته 40 اثر برتر در 5 بخش معرفی شد و همچنین یک اثر برتر از استان خراسان شمالی به جشنواره کشوری راه یافت.

زاهد احمدی مهلت ارسال آثار را تا 30 آبان ماه امسال اعلام کرد و متذکر شد: آثار ارسالی به جشنواره باید در فضای رسانه ای استان انتشار یابد.

وی نگاه اصلی در جشنواره ابوذر تولید محتوا و موضوعات جشنواره ذکر کرد و گفت: آثار از زمان فراخوان جشنواره تا پایان مهلت جشنواره در فضای رسانه ای انتشار یابد دارای امتیاز ویژه تری است.

وی متذکر شد:در این جشنواره در نظر داریم در موضوعات یادداشت نویسی،گزارش نویسی  فضای رسانه ای استان را تقویت کنیم.

وی متذکر شد:آثاری به جشنواره راه خواهد یافت که حتما در رسانه های استان انعکاس یابد.

 وی افزود: همکاران رسانه ای بایستی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان از پیش بینی  استقبال خوب همکاران رسانه ای استان نسبت به سال گذشته در جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: برآورد ما براین است در این جشنواره 300 اثر ارسال شود.

وی اعلام کرد:در این جشنواره نهادهای ازجمله سپاه،ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر،صداوسیما،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل مالیات،کتابخانه های عمومی،فرمانده نیروی انتظامی و دفتر استان قدس رضوی در استان دراین جشنواره همکاری خواهد کرد.

زاهد احمدی اظهار کرد: باتوجه به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در قالب 5 سرفصل 5 رسانه برتر در 5 موضوع در اختتامیه جشنواره معرفی خواهد شد.

وی متذکر شد:همکاران رسانه ای می توانند در هر بخش جشنواره تاسقف 5 اثر شرکت کنند.

وی از پیش بینی انتخاب هیات داوران جشنواره ابوذر از اساتید،نخبگان استانی داخل و خارج استان خبر داد و افزود: آثار برتر استانی به جشنواره کشوری که در دی ماه امسال در تهران برگزار می شود ارسال خواهد شد.

وی جوایز پیش بینی شده در دومین جشنواره ابوذر امسال برای نفرات اول حداکثر تا سقف 200 هزار تومان،نفر دوم 150 هزار تومان و نفر سوم 100 هزار تومان ذکر کرد و افزود: در صدد جذب اسپانسر برای افزایش سقف جوایز نیز هستیم.

وی در پایان از پیش بینی برپایی نمایشگاه برای آثار راه یافته به جشنواره خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها