خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان گفت: بیش از ۱۸۳ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان در قالب ۷۰ عنوان برنامه در ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد ریحانی، فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس درخصوص اهمیت و برنامه های این هفته اظهار کرد: طبق فرموده های مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نقطه اوج و قله انقلابی گری است، افزود: روح انقلابی گری و وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان اصلی ترین مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین است.

ریحانی تصریح کرد: تاکیدات موکد رهبری بر انقلابی گری گویای این است که هجمه دشمن بر تعداد معدودی از دولت مردان و مسئولین تاثیر گزار بوده و به اشتباه گمان می کنند که عمر انقلابی گری به پایان رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان گفت: در مجموع بیش از ۱۸۳ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان در قالب ۷۰ عنوان برنامه در ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

سرگرد ریحانی مهمترین برنامه های شهرستان را تشکیل ستاد دفاع مقدس شهرستان با حضور مدیران کلیه دستگاه های اجرایی، فضاسازی شهری دفاع مقدس با توجه به تقارن این هفته با ایام محرم الحرام و هفته امر به معروف و نهی از منکر،  دیدار با ائمه جمعه شهرستان، رژه خودرویی و موتوری در روز اول هفته دفاع مقدس ، حضور در میعادگاه نمازجمعه و گزارش فرمانده سپاه شهرستان، نواختن زنگ دفاع مقدس در تمامی مدارس سطح شهرستان و صبحگاه اقتدار نیروهای مسلح شهرستان عنوان کرد.

وی برگزاری بیش از ۵۰ نشست بصیرتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و یک نشست محوری با موضوع "استکبارستیزی و دشمن شناسی" ، سرکشی بیش از ۴۰ خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، گرامیداشت مقام سربازان و برگزاری همایش مشترک نیروهای مسلح شهرستان و تقدیر از سربازان نمونه، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق مجدد با آرمانهای آنان،  برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی عمومی و خانوادگی،  برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و  افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج به ویژه پایگاه های مقاومت بسیج خواهران اهل تسنن را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها