همزمان با هفته دفاع مقدس؛

رونمایی از۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس درچهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ عنوان کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شروع همزمان هفته دفاع مقدس و ماه محرم و شروع مدارس برنامه هایی تدوین شده هفته مقدس رنگ و بوی محرم دارد و همچنین شعار برنامه های این هفته «من انقلابی ام» است.

وی در ادامه گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به منظور حفظ و ترویج آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه در سطح چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس می توان به پیاده روی خانوادگی، برگزاری رژه نیروهای مسلح، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس در روز اول مهرماه جاری و تجلیل از روحانیون رزمنده اشاره کرد.

عباسی با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، برگزاری مراسمات بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس، برگزاری مراسم ویژه در پاسداشت حماسه شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه، تقدیر از سربازان نمونه در پادگان ها، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه ها هستند.

وی یادآور شد: امسال ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با موضوعات مختلف اعم از حقوق، خاطرات و شعر در این هفته رونمایی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سه مستند، نمایشگاه با موضوع عکس یاد یاران، رونمایی از مستند عبور از اروند و فراخوان مسابقه ادبیات دفاع مقدس با موضوع رنگ عشق برگزار می شود.

ارسال نظرات