خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است اگر این گفتمان قدرت نباشد قدرت گفتمان به جایی نمی رسد
کد خبر: ۸۹۲۱۸۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور استان گلستان که در حال برگزاری می باشد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس مفتخر است با اولین روز از ماه محرم و این تقارن قطع الیقین موفقیتهای بزرگی به همراه دارد چرا که دفاع مقدس مرهون فرهنگ عاشورایی است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: تا زمانی که این فرهنگ در شاکله نیروهای مسلح نهادینه باشد و تا زمانی که مردم به تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت و فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) گام بر دارند و پشت سر امام خود حرکت کنند این انقلاب شکست ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از 39 سال پیروزی انقلاب اسلامی و سیلی محکمی که مردم و نیروهای مسلح ما در دفاع مقدس به استکبار جهانی به خصوص امریکای جنایتکار زده است گستاخی ها، تهمت ها، توهین ها و سخنان سخیف رییس جمهور امریکا که در روز گذشته را شنیدید همه نشانگر این است که امریکا دشمن ماست و هیچوقت نباید به سازش به این ملت امیدوار بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه این فرهنگ دشمن ماست و ما راهی جز ایجاد آمادگی همه جانبه نظام و دفاعی نداریم، ابراز کرد: ما راهی جز اینکه مردم ما همواره با بصیرت، معرفت و گوش به فرمان امام زمان خود داشته باشند نداریم.

سردار صادقی بیان داشت: باید حرکات دشمن را رصد کنیم و اشرافگر بر حرکات و سکنات دشمن باشیم چرا که این دشمن درست است که در دفاع مقدس سیلی محکمی خورده و تنبیه شده است اما ظاهرا آن تنبیه کفایت نمی کند.

به گفته وی؛ گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است اگر این گفتمان قدرت نباشد قدرت گفتمان به جایی نمی رسد فلذا تمام نیروهای مسلح همواره باید با حفظ آمادگی خود و ارتقاء سطح توانمدی های خود در همه سطوح اجازه داده شده مقام معظم رهبری این آمادگی ها را حفظ کنند و همیشه گوش به فرمان باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مردم باید همچنان که در دفاع مقدس نقش به سزایی داشتند با ادامه و پشتیبانی از ولایت همواره باید این راه را حفظ کنند چرا که این دشمن، دشمن است و دشمنی اش با ما تمام نشدنی است و ما باید با سازوکارهای دفاعی و آموزه های دینی و تاسی از فرهنگ عاشورایی این آمادگی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها