سردار اکبری گفت: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس پیام استقامت بین المللی شیعیان را به جهان صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آئین رژه نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) پیرو حقیقی اسلام بود و خدا را شاکر هستیم در عصری نفس می کشیم که عطر امام (ره) در همه جا طنین انداز شده است.

 سردار علی محمد اکبری، رشادت‌های رزمندگان دوران در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را فراموش نشدنی خواند و عنوان داشت: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس پیام استقامت بین المللی شیعیان را به جهان صادر کردند.

سرداراکبری با بیان اینکه نسل انقلاب فضای عطرآگین شهادت را بشارت می‌دهند، گفت: جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب با تمام وجود برای صیانت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.

این مقام ارشد نظامی، افزود: اینک در آستانه سی و هفتمین سال این حرکت عظیم دینی – مردمی به وضوح در می‌یابیم که در تمام این سال‌ها مدبرالامور این انقلاب کسی جز خدای متعال نبود، که این انقلاب را به رغم تمام کم و کاستی هایی که توسط ضد انقلاب خارجی و معاندان داخلی فراهم گردید، از فتنه‌های بدخواهان حفظ نمود تا این وعده الهی، که مستضعفان ، وارثان اصلی زمین خواهند بود، تحقق یابد.

وی ادامه داد: براستی چه کسی گمان می کرد پس از جنگ تحمیلی درهای شهادت این چنین توسط جوانان گشوده شود و فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو برای نظام به ارمغان بیاورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: آنها با ایجاد فضای مسموم مجازی در صدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند؛ لیکن از همین فضای وهن آلود، پیام استقامت و مقاومت بین المللی شیعیان و آزادی خواهان جهان به جهانیان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت این رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است، که با صیانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها ، گوش به فرمان ولایت حضوری انقلابی و یکپارچه داشته باشند.

ارسال نظرات